Citat:
Jäkla bullshit att det inte skulle förekomma, bara för det finns en lag emot det. När hindra en lag att folk skulle utföra saker om de kände för det? SEX är en drift oavsett vilket kön. Är man kåt så tar man vilken hondjur som helst. Enligt Nurnberglagarna var sex mellan tyskar och judar förbjudet och i så fall insinuerar du att förövarna antingen inte var ideologin trogen eller näppeligen förövades av riktiga nazister. Mycket kan man beskylla de tyska soldaterna för men att de skulle utmärkt sig genom systematiska våldtäkter under kriget var i vart fall nytt för mig.
Den tyska ockupationsmakten höll sina trupper i herrans tukt och förmaning och våldtäkter var sällsynta och straffades hårt enligt preussisk disciplin. Faktum var att våldtäkterna ökade när tyskarna drog sig tillbaka i Västeuropa och det finns hela trådar och källor om detta på detta fenomen på detta forum. Sök
.........

Den tyska ockupationsmakten höll sina trupper i herrans tukt och förmaning och våldtäkter var sällsynta och straffades hårt enligt preussisk disciplin. Faktum var att våldtäkterna ökade när tyskarna drog sig tillbaka i Västeuropa och det finns hela trådar och källor om detta på detta fenomen på detta forum. Sök
.........

Herr SS domare Konrad Morgen hade några sådan fall med våldtäkter på judiska kvinnor, konstigt i så fall. Även sexuellt förhållande utredde han ett par fall där både Amon Göth och Rudolf Höss hade sexuellt förhållande med judiska kvinnor. DE är kända SS personer, konstigt eller hur??
Vill du jag ska ta upp fler personer?? Så kom inte med sådan bullshitt.... när det är så lätt at hitta saker på nätet att det är tvärtom.
Du gör bara bort dig.... Jag har aldrig hört om krigsmakt som inte har utfört våldtäkter. Så varför skulle tyska armen vara annorlunda??