Citat:
Ursprungligen postat av
Hebronny
Det är inget du betalar för! Du betalar för maten inte gåvan, sen att det är inräknat i deras budget är en annan sak. En big Mac eller vad fan du köper kostar samma, med eller utan barn och "gåva". Du betalar inte specifikt för gåvan.
De erbjuder gåvan som reklam för sin sketna skräpmatsinrättning, du kan också ta tio eller ingen sockrad ketchup, det är ett fritt val. Maten kostar samma med eller utan ketchup, eller leksak salt eller peppar.
Faktum kvarstår att leksaken är "gåva", inte något du "köper".
Jag fattar ju att du aldrig någonsin kommer fatta det här eller ändra inställning, men jag lovar dig - verkligen lovar - att leksaken inte är en gåva utan något de tar betalt för. Jag vet inte hur jag ska övertyga dig, i min ungdom jobbade jag i fyra år på McDonalds och det här är inget jag hittar på. Nu ångrar jag mitt tidigare dryga inlägg, jag trodde bara att du var obetänksam, men faktum är ju att du verkligen tror att McDonalds ger bort saker gratis.
Om du trots detta ändå inte tror på vad jag säger så tycker jag att du ska gå och fråga om du kan få två kartonger leksaker gratis.
PS. Du får ingen leksak till en Big Mac, leksaken är endast en del av Happy Meal, för att - tadaaa - det är där de tar betalt för den. Vill du ändå ha en leksak kan du få köpa en för 10 spänn.