Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
Du halucinerar igen. Har nog ett tiotalgånger bara idag redogjort för min kritik av Putin. Hur vore det om du någon gång kunde redogöra varför mitt budskap om fred försoning och demkrati är fascstiskt?
Du har inte kritiserat Putin och kan därför inte länka till någon sådan påstådd kritik, du upprepar samma mantra om fred och försoning men din kluvna tunga är avslöjad.
Citat:
Har itne satt mig in i Lavrovs förslag, men spontant så förordar jag en itnernationell truppstyrka - kanske rent politiskt av ledd av Lula!
En internationell truppstyrka att hjälpa Ukraina försvara landet och sina gränser är en jättebra idé, de kan också hjälpa till att utreda nedskjutningen av MH17. USA, Tyskland, Sverige m.fl. till har stor erfarenhet från uppdragen i Afghanistan och USA har bra tekniska hjälpmedel att ta ut terrorister även i den oländigaste terräng! Carl Bildt gjorde ett otroligt bra jobb i f.d. jugoslavien. Kanske det rent av är ett bra prov för gemensamma EU-trupper?
Ryssland däremot är diskvalificerade eftersom de är den drivande parten i denna konflikt och är de som ställs och även framgent ska ställas till svars för de brott de begått i östra Ukraina och i södra Ukraina på Krim!
Du stavar väldigt mycket fel ibland(fel fel här), och ibland inte en bokstav fel. Detta noteras.