Citat:
Ursprungligen postat av
Frassefras
Det är väl bara att fråga föräldern isåfall: dockan eller motorcykeln. Det är inte så jävla jobbigt.
Jag sommarjobbade på donken en sommar under gymnasiet. Vi lät hela tiden ungarna välja mellan de två jävla pokemons vi hade. Inga som helst svårigheter. Snacka om att du överdriver problemet.
Jag har vänt min beskärda del av burgare jag med, och vet att om du ställer föräldern en fråga där svaret är subjektivt så kommer de släpa fram sina ungjävlar. Frågar du däremot om barnet är en pojke eller flicka så blir svaret klart och tydligt och utan utrymme för tolkning såvida personen du frågar inte är en genustomte.
Huruvida det var ett problem eller inte på Mcdonalds vid vägplats Utböleboda är rätt irrelevant för övrigt. Pröva att ställa dig i kassan runt 14-tiden en lördag i centrala Stockholm och försök att låta alla barn välja sina leksaker själva och se hur länge du behåller jobbet när du säljer mindre än vad du tar ut i lön.
För mig som tredje person så värdesätter jag att servicen går snabbt och smidigt framför att Troll-Wildar Fikonstråle, 5 år, ska få välja en leksak han kommer ha glömt bort om en vecka.