2014-07-30, 15:57
Medlem
lågt IQ+fullproppad med PK-propaganda = rebecca dovholt

att diskutera någonting med henne vore som att diskutera nånting med en 1åring, det går helt enkelt inte för hon har inte förmågan att tänka logiskt.
Citera
2014-07-30, 16:00
Medlem
Din Morsas avatar
Frågan är väl vad en sån där fotriktig genusmedveten godhetsapostel gjorde på donken till att börja med? Brukar inte de mata sina barn med ekologisk, rättvisemärkt och marxistiskt välsignad veganmat?

Luktar brottsprovokation eller konstfacks-examensarbete lång väg
Citera
2014-07-30, 16:07
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frassefras
Det är väl bara att fråga föräldern isåfall: dockan eller motorcykeln. Det är inte så jävla jobbigt.
Jag sommarjobbade på donken en sommar under gymnasiet. Vi lät hela tiden ungarna välja mellan de två jävla pokemons vi hade. Inga som helst svårigheter. Snacka om att du överdriver problemet.
Jag har vänt min beskärda del av burgare jag med, och vet att om du ställer föräldern en fråga där svaret är subjektivt så kommer de släpa fram sina ungjävlar. Frågar du däremot om barnet är en pojke eller flicka så blir svaret klart och tydligt och utan utrymme för tolkning såvida personen du frågar inte är en genustomte.

Huruvida det var ett problem eller inte på Mcdonalds vid vägplats Utböleboda är rätt irrelevant för övrigt. Pröva att ställa dig i kassan runt 14-tiden en lördag i centrala Stockholm och försök att låta alla barn välja sina leksaker själva och se hur länge du behåller jobbet när du säljer mindre än vad du tar ut i lön.

För mig som tredje person så värdesätter jag att servicen går snabbt och smidigt framför att Troll-Wildar Fikonstråle, 5 år, ska få välja en leksak han kommer ha glömt bort om en vecka.
Senast redigerad av Grodaifickan 2014-07-30 kl. 16:12.
Citera
2014-07-30, 16:11
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Klagar när McDonalds frågar efter kön på barnet, då majoriteten av pojkarna vill ha bilar och majoriteten av flickorna vill ha dockor, men klagar inte när flickor omskärs. Vi får anta att mannen/kvinnan i kassan var av svenskt ursprung, då är det inte okej att ställa sådana frågor.
Citera
2014-07-30, 16:21
Medlem
Solrozs avatar
Man tror ju knappt att det är sant.

Är folk i detta land så pass störda i huvudet?

Snälla, håll tyst om detta är ni snälla. Berättar ni detta för folk från andra länder så slutar det med att vi inte får besöka deras länder.
Citera
2014-07-30, 16:24
Medlem
Tycker synd om barnet som tvingas att ha en sån vidrig människa till moder.
Det barnet kommer inte ha en lätt uppväxt och kommer antagligen bli väldigt "rubbad" som vuxen.

Som någon sa tidigare, barnet borde tas ifrån henne.
Citera
2014-07-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag förstår hennes reaktion.

Finns det fler figurer/prylar att välja på så tycker jag barnen skall få välja helt enkelt ..Finns bara en pryl så får alla ungar den.

Det finns dock goda skäl att anta att personalen frågade i ett vänligt syfte. Utan några
baktankar alls. För att ge god service.

Tror du inte den möjligheten finns också?
Citera
2014-07-30, 16:28
Medlem
"Katastrof"?
Citera
2014-07-30, 16:29
Medlem
Damien666s avatar
Ingen annan som reagerar på att hon är så förbannat PK, men ändå så matar hon sitt barn med "mat" från McDonalds av alla jävla ställen
Citera
2014-07-30, 16:33
Medlem
MadScientists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
"Dovholt" också, det kan man ju ge sig fan på. säkerligen en sån där typisk medelklass akademiker. som förpestar det offentliga rummet genom att bara finnas till. fördomsfull mot exakt jävlar allt som går att ha fördomar mot. förutom invandrare och feminism.

så där hade aldrig en WT eller person från övre samhällsskiktet betett sig. tänk lite på det ni som hackar på tribaltatueringar mm

Efternamn ärver man, det säger ju inte ofta något om sociala situationen. Hon är 22 år och har en vadå, en 6-åring son? Då fick hon honom när hon var 16 år. Dessutom verkar hon vara ensamstående av artikeln att döma. Klingar WT lång väg.
Citera
2014-07-30, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags

Eftersom barnet med viss sannolikhet är en "hen", kan man inte ta det ifrån modern. Det finns ju inga "hen"! Försök hitta en "hen" på stan, det är omöjligt, det finns ju bara han och hon!

Hon har stängt sin facebook ... pallade inte trycket!
Citera
2014-07-30, 16:34
Medlem
Solrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Det barnet kommer inte ha en lätt uppväxt och kommer antagligen bli väldigt "rubbad" som vuxen.

Denna kvinna är väl också ett bevis på att tvångssterilisering bör införas igen...

Fy fan vilken sinnessjuk kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in