2014-07-30, 12:58
Medlem
Dongelidongs avatar
Nu får SR för fan skärpa sig!! Det är patetiskt att rapportera om detta!

Helt seriöst, detta är sjukt!
Citera
Medlem
BernardLoutres avatar
Nu är det dags att vidta åtgärder! Om alla som läser det här börjar bojkotta McDonalds så kommer de säkert att gå i konkurs inom en vecka.
Citera
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Medier och journalistik --> Feminism och jämställdhet
/Moderator
Citera
2014-07-30, 13:00
Medlem
El Capitanos avatar
Allt ska tydligen vara tvärtom i det här sinnessjuka landet.
Citera
2014-07-30, 13:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Rebecca Dovholt blev upprörd när personalen på McDonalds frågade om Happy Mealen var till en kille eller tjej, så att de kunde anpassa leksaken därefter.

Detta är tydligen oerhört hemskt i dagens genusneutrala Sverige.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=5925266

Nu är det ju det oerhört oseriösa P3 Nyheter som rapporterat om det. Nyheterna som vänder sig till unga. Vad tycker ni? Är det ok att som ung o ibland lite osäker att man itutad dessa dumheter?
Jag förstår hennes reaktion.

Finns det fler figurer/prylar att välja på så tycker jag barnen skall få välja helt enkelt ..Finns bara en pryl så får alla ungar den.
Citera
2014-07-30, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Hur fan kan sådana här störda personer ens få ha barn?

Dom knullar med varandra.
Citera
2014-07-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongelidong
Nu får SR för fan skärpa sig!! Det är patetiskt att rapportera om detta!

Helt seriöst, detta är sjukt!

Jag fattar inte hur de på SR orkar rapportera om sådana här icke-händelser. Killar gillar motorcyklar, tjejer gillar älvor, vad fan är problemet? Hur kan man ens bli upprörd över frågan? Om ens barn gillar annat får man väl säga till då. Stackars barn med en så pantad morsa. Och till Sveriges fucking Radio: GE UPP NU!
Senast redigerad av IT-man 2014-07-30 kl. 13:45.
Citera
2014-07-30, 14:01
Medlem
Barney Calhouns avatar
Har hänt mig på Max flera gånger vilket är bra så man slipper byta. (På barnens begäran).
Tycker synd om hennes barn som ska växa upp med en så galen morsa.
Ungar ska fan inte tvingas på detta jävla genustrams.
Citera
2014-07-30, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag förstår hennes reaktion.

Finns det fler figurer/prylar att välja på så tycker jag barnen skall få välja helt enkelt ..Finns bara en pryl så får alla ungar den.

Såklart du förstår henne då du också är ett missfoster. En förkrossande majoritet tycker inte att man ska skrika apartheid för att kassabiträden inte gått kurs i hur man upptäcker och servar lättkränkta idioter. Tanken har aldrig slagit er att människor gör på ett visst sätt för att det är smidigast att bedriva till ex. en verksamhet så? Om 1 person på 100 vill ha en annan jävla leksak får väl "hen" säga till om det själv. Att hela samhället ska vändas upp och ned på grund av vad olika minoriteter går omkring och stör sig på är helt absurt.

Gå ut och upplev verkligheten en dag istället för att sitta och simulera den, så kanske känslan av att vara ur sync minskar.
Citera
2014-07-30, 14:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Har hänt mig på Max flera gånger vilket är bra så man slipper byta. (På barnens begäran).
På lokala sibyllahaket har dom 3-4 korgar bredvid kassan så ungarna själva kan plocka det dom vill ha.
Citera
2014-07-30, 14:30
Medlem
Fy fan vilken sjuk människa.
Hoppas hon blir av med vårdnaden av barnet/barnen.
Citera
2014-07-30, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Rebecca Dovholt blev upprörd när personalen på McDonalds frågade om Happy Mealen var till en kille eller tjej, så att de kunde anpassa leksaken därefter.

Detta är tydligen oerhört hemskt i dagens genusneutrala Sverige.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=5925266

Nu är det ju det oerhört oseriösa P3 Nyheter som rapporterat om det. Nyheterna som vänder sig till unga. Vad tycker ni? Är det ok att som ung o ibland lite osäker att man itutad dessa dumheter?
Nu är nyheten borttagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in