Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-07, 17:59
Medlem
Asså någon annan som har problem med paypal? Trodde det var säkert och skulle betala för "Mullvad". Då bad de mig om mitt kortnummer, tyckte det var lite udda då mitt kort redan var aktiverat. Sedan bad de att ändra mitt lösen och säkerhetsfrågor, sedan ändra mail. Efter detta kom ett Error meddelande upp, sedan slutade allt att fungera... Så fort jag loggar in nu kommer samma skit upp, byta lösenord, säkerhets frågor och mail dock så frågar de inte om kortnumret. Ifall de nu paypal har blivit hackat så tror jag inte de kan göra så mycket, krävs väll fortfarande säkerhets koden bakom kortet och lösen på swedbank innan betalning kan ske?

Vad fan ska jag göra? När jag trycker på "Kontakta Oss" är det ingen information... Jävla paypal!
Citera
2013-08-15, 04:26
Medlem
Mellanbarnets avatar
Jävla Jude firman Paypal scamade mig på stålar.
Fick inte mina pengar som jag förde över från Paypal till Swedbank.
Dom bouncade tillbaka till Jude Pal efter 4 dar och lyssna på detta, dom tog ut en straffavgift för att pengar kom tillbaka.
Håll er borta från detta skit företag så långt bort ni bara kan. En liten annan kul grej dom kör med också så inte många vet alls är att dom håller inne dina pengar om du säljer nått på Ebay tills Ebay har sagt till Jude Pal att allt är lugnt och att du skickade saken till kunden. Det kan ta upp till 21 dagar innan Jude Pal släpper dina stålar.

Sen när man klickar på "redigera kontonummer" i Paypal så kommer bara dom 4 sista upp så man ser inte ens vad man har för jävla kontonummer.

Hur skriver man in clearing och konto nummer? Ska man skippa sista siffran i cleringnummret? Så det bara blir 4 siffror sen kontonumret efter det?
Citera
2013-09-05, 22:19
Medlem
Mellanbarnets avatar
Bumpar tråden lite. Ringde Swedbank och fick prata med nått dagcenterbarn som fått nått Fas 3 kneg på Supporten och hon sa att hon har ingen aning om hur man skriver in sitt kontonummer på Paypal. -"Idiot tänkte jag i mitt stila sinne" och bad att få snacka med chefen som även hon var totalt efterbliven och hänvisade till Paypals support.

Så nån som vet exakt hur man skriver in kontonumret hos Judepal med Swedbank?
Jag har xxxx-x xxx xxx xxx-x
Jag har prövat med att skriva in hela utan bindestreck etc med pengarna skickas tillbaks till Paypal.
Ska man ta bort sista siffran i cleringnummret eftersom detta bara är en kontrolsiffra?
Citera
2013-12-30, 13:12
Bannlyst
Någon mer än mig som har problem att komma in på Swedbanks webbsida?
Citera
2014-05-23, 09:26
Medlem
Ratis avatar
Problem med att logga in på Swedbank. Som vanligt. Är inne 3-4 gånger i veckan och det är OFTA problem med deras sida. Känns inte så säkert att ha sina pengar där när dom inte ens kan hålla sin hemsida uppe.
Citera
2014-07-29, 14:30
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag kan inte göra utbetalningar från mitt Paypal konto till mitt Swedbank konto. Jag har lagt till korrekta bankkonto och bankkortsuppgifter men det går fortfarande inte. Visst tar Paypal förresten ut en "straffavgift" för misslyckade transaktioner?
Citera
2014-07-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag kan inte göra utbetalningar från mitt Paypal konto till mitt Swedbank konto. Jag har lagt till korrekta bankkonto och bankkortsuppgifter men det går fortfarande inte. Visst tar Paypal förresten ut en "straffavgift" för misslyckade transaktioner?

Yep det gör dom, typ 20kr eller något såntdär. Testat förut, gav upp när det inte fungerade, hopplöst!
Citera
2014-07-29, 15:18
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarsvensson1
Yep det gör dom, typ 20kr eller något såntdär. Testat förut, gav upp när det inte fungerade, hopplöst!

Okej Jag har försökte få kontakt med Paypal i förra veckan men fick aldrig något svar nämligen.
Citera
2014-09-18, 17:39
Medlem
Bumpar tråden lite

Jag förde över ca 500kr till mitt paypal konto i början av månaden och har fortfarande inte fått in pengarna på det kontot även fast pengarna har dragits från mitt swedbankkonto. Jag är väldigt säker på att jag skrev in rätt nummer och hela köret vid överföringen eftersom jag tidigare har lyckats föra över pengar. Låter inte detta skumt?
Citera
2014-09-25, 16:12
Medlem
Fallmans avatar
Kommer inte in på Swedbank (appen) ... Provat via ipad och iPhone. Någon som har samma problem? Fungerade klockrent igårkväll..
Citera
2014-12-09, 19:34
Medlem
crippe-flippes avatar
någon mer än mig som har problem att komma in på swedbank?
Citera
2014-12-09, 19:54
Medlem
Tyvärr inte då även jag har problem med felbanken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in