• 1
  • 2
2014-07-28, 11:50
Medlem
Tja!

Är i behov av ny telefon då min skitsamsung la av. Använder därför just nu min gamla iphone 4 som inte funkar för 5 öre (den är så långsam, det kan ta upp emot 5 min att skriva ett sms). Så jag behöver en ny så fort som möjligt. Då jag tänkt gå tillbaka till iphone så funderar jag på 5S.

Men läser lite rykten om att iphone 6 eventuellt ska släppas snart (september?). Kan det isåfall vara värt att vänta på den? Någon som har någon aning om hur stor prisskillnaden kan bli? Om den släpps först till vintern så orkar jag inte vänta då den jag använder nu fungerar alldeles för dåligt.

Brukar sånna här rykten stämma? Värt att vänta? (för den större skärmen i första hand)
Citera
2014-07-28, 12:01
Medlem
Findmucks avatar
Köp inte Apples skit för fan, men om du nu måste köpa det så vänta tills iPhone 6 kommer.
Citera
2014-07-28, 12:06
Medlem
iMorfins avatar
Om det tar 5 min att skriva ett SMS så är det kanske läge att skaffa en tillfällig telefon tills iPhone 6 släpps. Och när den väl släpps i September - KÖP DEN!
Citera
2014-07-28, 12:12
Medlem
Siddans avatar
Har du uppdaterat din iphone 4 genom OTA ?
Prova att återställa genom iTunes med usb kabel istället då det kan göra en viss skillnad.
Citera
2014-07-28, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Köp inte Apples skit för fan, men om du nu måste köpa det så vänta tills iPhone 6 kommer.
köp en sony, rekommenderas starkt.
Citera
Bannlyst
Den presenteras i september och lär släppas i november. Jag skulle definitivt avvakta.
Citera
Medlem
Jag lyssnade för ett par år sedan på alla som sa "gå över till samsung" men jag avskydde min samsung s3a något fruktansvärt. Då föredrar jag faktiskt apple. Tror den telefonen passar mig bättre helt enkelt

Problemet är att det endast är rykten som säger att 6an kommer i september.. Apple har väl inte gått ut med något officiellt release date, vilket innebär att den lika gärna kan släppas om 5 månader och så länge orkar jag inte vänta. Har inte ekonomin för en tillfällig telefon

Ingen som läst någon pålitlig källa att 6an kommer i september?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
är det ens oficiellt att det kommer en iphone 6? börjar kännas minst sagt tjatigt
Citera
2014-07-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Den presenteras i september och lär släppas i november. Jag skulle definitivt avvakta.

Fy fan, november är långt bort...

Vad kan prisskillnaden bli mellan den och 5S? Handlar det om några hundra eller några tusen?
Citera
2014-07-28, 12:38
Medlem
salxars avatar
Köp Moto G. Grymt mycket för pengarna, och nästan vanilla android
Citera
2014-07-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Köp Moto G. Grymt mycket för pengarna, och nästan vanilla android

Kul att så många tkr jag ska köpa annat haha

Var supernöjd med min iphone 4 innan den blev gammal och trött. Har i två år velat gå tillbaka till apple så jag kommer göra det Frågan är bara om det är värt väntan att få 6an.
Citera
2014-07-28, 13:42
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaSa123
Kul att så många tkr jag ska köpa annat haha

Var supernöjd med min iphone 4 innan den blev gammal och trött. Har i två år velat gå tillbaka till apple så jag kommer göra det Frågan är bara om det är värt väntan att få 6an.
Ja, du får ju köpa vad du vill. Vill du lägga flera tusenlappar på en iPhone 5s/6 när du lika gärna kan köpa en Moto G är det ditt val. Du kommer iaf inte bli missnöjd med Moto G.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in