Citat:
Jo, precis, WP kan lika gärna vara näst störst som du säger om 3 år, el. kanske störst. Hur snabbt gick det inte för Android att växa. Om man kollar utvecklingen för WP bara sista tiden sen 8.1 Cyan så ser det verkligen ljust ut för WP.
Om du tycker Wifog gör rätt i att strunta i en app till WP beror så klart på att du inte har WP själv.
Som du förstår är det ingen som gillar WP som håller med dig.
Om du tycker Wifog gör rätt i att strunta i en app till WP beror så klart på att du inte har WP själv.
Som du förstår är det ingen som gillar WP som håller med dig.
Citat:
problemet jag har med ditt argument är att Linux funnits så mycket längre och inte tagit några större marknadsandelar. men att WP som funnits mycket kortare tid plockar marknads andelar även fast det finns 2 stora aktörer. t.ex. Telia släppte precis sin Play app till WP och det skulle det inte göra om det inte fanns intresse. det generella problemet är att WP inte funnits så länge och de flesta skaffar ny telefon var 2-4 år och därför har det inte växt så mycket än men tror personligen att de växer mer och mer vilket siffror visar och WP 8.1 är mycket bättre än 8.0.. det (WP) har verkligen mognat 
men för att hålla sig till tråden så kan jag se på reklamen utan problem på min Lumia 520. har tidigare haft en Iphone 5s men kan inte tänka mig att betala så mycket för en telefon när jag kan få en telefon som klarar sig lika bra i vanlig suft och Facebook och så

men för att hålla sig till tråden så kan jag se på reklamen utan problem på min Lumia 520. har tidigare haft en Iphone 5s men kan inte tänka mig att betala så mycket för en telefon när jag kan få en telefon som klarar sig lika bra i vanlig suft och Facebook och så

Ber om ursäkt även för att mitt tidigare inlägg var väldigt dålig skrivet på en mobil med slarvig uppdelning.
Absolut finns det ett behov och ett intresse för en app för WP, det jag menar är att det är ett för litet intresse samt ett för litet överskott av kapital hos wifog för att slösa pengar för kung och fosterland.
Personligen har jag inget emot WP, gillar det faktiskt mer än android det lilla jag har hunnit testa. Göra en app för WP är som att göra en app för blackberry. (okej ännu en överdrift, men nästan)