2014-07-28, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
Liknande fest arrangerades i Göteborg förra året av vänsterorienterade SWT team.
Då kom det svärm av tiggare som sket i att betala inträdde, gick runt och plockade ölburkar.
Läsa kommentarer på SWT's hemsida dagen efter var underhållande då väldigt många naiva idioter blivit av med sina saker.
SWT

Gruppen är stängd, kan du ta printscreen?
Citera
2014-07-28, 09:20
Medlem
Svenne-Freuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Tyvärr är de alldeles för hjärntvättade och samtliga lider av grova vanföreställningar. De ser säkert stölderna som välgörande ändamål.

Eller självförsvar...
Citera
2014-07-28, 09:32
Medlem
envackerblommas avatar
Lider med brottsoffren. Många av dem är säkert väldigt känsliga unga flickor på vänsterkanten. Estetare från typ Södra Latin som ju fick panikångest o gråtattacker bara SDU med Kasselstrand var en kilometer bort. Trots mental laddning i veckor.
O detta slog ju ner som blixt från klar himmel, i trygg miljö.
Citera
2014-07-28, 09:35
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaufleuten
Gruppen är stängd, kan du ta printscreen?
Detta hände förra året, jag ids inte skrolla så långt bakåt
Citera
2014-07-28, 09:37
Medlem
MadScientists avatar
Måste ju faktiskt ge cred till zigenarna här. Hur lyckas man stjäla så många mobiler egentligen? Lämnade de in dem eller vad?

Kul att även vänstern drabbas av World War Z
Citera
2014-07-28, 09:38
Medlem
20 år sen när jag var student blev jag en gång bjuden på fest hos en halv-känd vänster aktivist i frankrike. Massa gäster men stämmingen där var konstig. Det var smutsiga killar som gick omkring och pratade inte med någon. En vän berättade till mig att vissa folk tänkte att det var en bra idé att bjuda in hemlösa och små kriminaler de hade träffat på gatan. Festen fick en abrupt slut när vissa gäster upptäckte att deras jackor hade forsvunnit. Sen mitt i den kaos som följde försvann en snubbe med halften av stereon (som var nån dyr marke typ B&O eller bose). Jag skrattar fortfarande när jag tänker på den där kvällen.
Citera
2014-07-28, 09:48
Medlem
Fridfullts avatar
Kanske läste man Stöldfestival istället för Stödfestival
Citera
2014-07-28, 09:51
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridfullt
Kanske läste man Stöldfestival istället för Stödfestival

Dagens garv.

Inget förvånar när det gäller dessa underliga typer. Tjyvahedern har de aldrig hört talas om heller. Men finns det någon polisanmälan om stölderna? Eller är det hörsägen som gäller?
Citera
2014-07-28, 10:02
Medlem
KenRingIntes avatar
Bra att det finns festivaler vars stöd uteslutande riktas åt EU-migranter. Benke på bänken, han får ligga kvar och frysa ihjäl. Blir väl bäst så, svenskarna ska ju dö oavsett, helst så snabbt som möjligt.

Mvh Jüden
Citera
2014-07-28, 10:05
Medlem
i.b.ms avatar
Är det någon som tror att de bestulna drar de logiska slutsatserna av det inträffade, eller att man fortsätter att stoppa huvudet i sanden? Men, det är väl så att de råkat ut för det stora undantaget när "en" av romerna begick ett par stölder (vilket naturligtvis inte resten gjorde)...

Dagens stora skratt
Citera
2014-07-28, 10:13
Medlem
CannonDorfs avatar
Det är faktiskt ganska tragikomiskt att tjuvsläktet t o m stjäl på sin egen stödfestival. Det är givetvis den sista platsen de borde stjäla på om de hade någon som helst självbevarelsedrift, men det är väl ett reflexbeteende bland romer att sno åt sig dyrbarheter så fort chansen ges.
Citera
2014-07-28, 10:21
Medlem
JBernards avatar
Lite komiskt är det allt. Men man får beundra zigenarna för sin förslagenhet och sin fullständiga avsaknad av tacksamhet och konsekvensanalys. Vore intressant att höra hur dom bestulna resonerar och hur dom tacklar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in