Citat:
Ursprungligen postat av
cudder
Det var han definitivt inte. Kan utan tvekan säga att Berisha och Alvbåge var bättre. Dessutom så visade Olsen att han var bättre än Dahlin när Dahlin var borta pga skada.
Berisha var absolut bra på våren, kanske tom bättre än Dahlin men han spelade bara halva säsongen. Alvbåge höll en jämn och hög nivå över säsongen men var inte bättre än Dahlin. Olsen gjorde det bra de matcher han stod och överraskade mig men det finns en anledning till att Dahlin relativt fort återtog platsen och i år har Olsen visat sig vara betydligt mer mänsklig med skakigt spel och ett antal insläppta som han borde ha räddat. Dahlin utstrålade ett lugn och hade en hög lägstanivå som Olsen saknar. Olsen kanske gör fler tv-räddningar men jag föredrar en trygg sista utpost.
Citat:
Ursprungligen postat av
P.G
Det ar ju knappast som att veva ut markisen hemma, och vad jag har forstatt missade aven SMHI detta?
Givetvis är det inte bara att trycka på en knapp och det finns säkert oanständigheter jag inte känner till som förklarar fiaskot men det är (o)lustigt att en arena som byggts med tak för att just kunna tillåta fotbollsspel året runt under alla väderförhållanden tvingas ställa in efter regn. Hur prognoserna sett ut för er där uppe har jag ingen aning men om SMHI också missade skyfallet så ska jag inte vara allt för hård mot ansvariga på Friends.