2014-07-26, 19:42
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Varför svarar du är du dum i huvet jag bad dig nyss dra åt helvete!
Därför du är inget man bryr sig om lol.
Du trodde man skulle ha respekt för dig bara därför att???
Som sagt roa mig, jag gillar lyteskomik och du är sååå bra .

Att du fattat att alla de där jobbiga bokstäverna jag skrev tidigare bildade frågor är väl för mycket begärt antar jag, att du klarar av av att formulera ett svar ser jag som utsiktslöst.

Vilken jävla sopa du är ts.
Citera
2014-07-26, 19:46
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Därför du är inget man bryr sig om lol.
Du trodde man skulle ha respekt för dig bara därför att???
Som sagt roa mig, jag gillar lyteskomik och du är sååå bra .

Att du fattat att alla de där jobbiga bokstäverna jag skrev tidigare bildade frågor är väl för mycket begärt antar jag, att du klarar av av att formulera ett svar ser jag som utsiktslöst.

Vilken jävla sopa du är ts.

Nej du är en jävla sopa som borde få en varning för att du går OT. Lyteskomik? Vet du ens vad det är din jävla byfåne.

Du verkar ju fö. bry dig en hel del om mig. Jag bryr mig dock inte om nollor som sitter och leker tuffa bakom skärmen.
Senast redigerad av retepm. 2014-07-26 kl. 19:54.
Citera
2014-07-26, 19:57
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Så du menar på allvar att män generellt är våldsamma, våldtar, mördar? herrejävlar vad snurrigt.

Det som diskuterades var väl ändå det sociala spelet människor/kön emellan. Men du tog det precis till den där diaboliska nivån jag talade om innan. Grattis.

Ofta gör de detta för att imponera på de käsna hondjutren. De män som håller sig lugna får dock snällt stiga åt sidan för såna här skithögar. Inte konstigt det produceras så mycket psykfall när kvinnor väljer bort de mer lugna och stabila killarna för de är inte spännande nog.
Citera
2014-07-26, 20:10
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ofta gör de detta för att imponera på de käsna hondjutren. De män som håller sig lugna får dock snällt stiga åt sidan för såna här skithögar. Inte konstigt det produceras så mycket psykfall när kvinnor väljer bort de mer lugna och stabila killarna för de är inte spännande nog.

Menar du att kvinnor vanligtvis går igång och väljer män som har våldtäkt och mord i sitt cv? I min släkt är kvinnorna gifta med mer eller mindre lugna, stabila män, vissa rent av lite trista gubbar men de verkar nöjda och glada. Inte heller har min gubbe dräpt så många. Menar du att vi är unika?

Hur ser det ut med dina föräldrar? Vad för typ av människa producerade de?
Senast redigerad av Mooon 2014-07-26 kl. 20:12.
Citera
2014-07-26, 20:12
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Nej du är en jävla sopa som borde få en varning för att du går OT. Lyteskomik? Vet du ens vad det är din jävla byfåne.
Jaså det tycker du, men att som TS inte svara på frågor ditt resonemang lett dig till ser du inget fel i, sopa där? För det är ju det det handlar om att jag vill ha svar på dina omogna påståenden du givit i tråden och du skäms som den hund du är för att ge dem tydligen.

Då funkar det inte att som TS att gråta över att alla är så stygga utan ge belägg för det man hävdat. Så kom igen nu då för sista gången, förklara hur jag kan vara en manshatare ?

Och sedan om inte du är helt utpumpad förklara vad en "feninazist" är för något.
Är riktigt nyfiken där .

Men ditt svar blir väl en ny uppvisning av din stora impotens att kunna leverera som du så bredvilligt exponerar oss övriga?
Citera
2014-07-26, 20:12
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Menar du att kvinnor vanligtvis går igång och väljer män som har våldtäkt och mord i sitt cv? I min släkt är kvinnorna gifta med mer eller mindre lugna, stabila män, vissa rent av lite trista gubbar men de verkar nöjda och glada. Inte heller har min gubbe dräpt så många. Menar du att ni är unika?

Hur ser det ut med dina föräldrar? Vad för typ av människa producerade de?

Nja den lugna snubben duger när han har ett jobb. Till dess är det män med gener som producerar våldsverkare, våldtäktsmän och annat pack.
Citera
2014-07-26, 20:14
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Jaså det tycker du, men att som TS inte svara på frågor ditt resonemang lett dig till ser du inget fel i, sopa där? För det är ju det det handlar om att jag vill ha svar på dina omogna påståenden du givit i tråden och du skäms som den hund du är för att ge dem tydligen.

Då funkar det inte att som TS att gråta över att alla är så stygga utan ge belägg för det man hävdat. Så kom igen nu då för sista gången, förklara hur jag kan vara en manshatare ?

Och sedan om inte du är helt utpumpad förklara vad en "feninazist" är för något.
Är riktigt nyfiken där .

Men ditt svar blir väl en ny uppvisning av din stora impotens att kunna leverera som du så bredvilligt exponerar oss övriga?

För att du hatar män? Du verkar förstås ha en skruv lös men det har inte med mitt ämne att göra.
Citera
2014-07-26, 20:20
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
För att du hatar män? Du verkar förstås ha en skruv lös men det har inte med mitt ämne att göra.
Varför skriver du det då i din tråd lol.
Vem är det då som har skruvar lösa?
Citat:
Nja den lugna snubben duger när han har ett jobb. Till dess är det män med gener som producerar våldsverkare, våldtäktsmän och annat pack.
Ahh det är där skon klämmer lol

Du är en liten skrivbordsnörd som blivit brädad av en "bad guy", ha ha ha.
Ingen som imponerats av ditt wow spelande?
Märkligt...
Förstår att du är bitter lol lol lol.
Citera
2014-07-26, 20:23
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Varför skriver du det då i din tråd lol.
Vem är det då som har skruvar lösa?

Ahh det är där skon klämmer lol

Du är en liten skrivbordsnörd som blivit brädad av en "bad guy", ha ha ha.
Ingen som imponerats av ditt wow spelande?
Märkligt...
Förstår att du är bitter lol lol lol.

Du verkar sjukligt besatt av allt jag skriver man undrar varför? Har jag sårat ditt bräckliga ego?
Citera
2014-07-26, 20:33
Medlem
HeHeHeXps avatar
Citat:
Ok någon källa på det?

Behövs ingen källa, det är allmänbildning. Läs på vad psykopati verkligen innebär så tror jag du förstår. Om inte så rekommenderar jag att du kollar på föreläsningar och intervjuer av James Fallon, han nämner detta fenomen ofta och är en ledande forskare på området som ironiskt nog delar samma diagnos med de som han studerar.

"Verkar ju vara det klassiskt psykopatiska draget förakt för svaghet" detta är löjlig retorik, det tar inte hänsyn till några av symptomen som psykopati diagnostiseras efter, även om detta beteende är vanlig bland psykopater.

Missförstå mig inte, jag är man och inte feminist, men du har fel och förtjänar att få veta det innan detta tramset fortsätter. Jag har själv väldigt starka psykopatiska drag (på gränsen till fullfjädrad psykopat), det är roligt när folk vet så lite om något de är så rädda för xD
Citera
2014-07-26, 20:45
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Du verkar sjukligt besatt av allt jag skriver man undrar varför? Har jag sårat ditt bräckliga ego?
Tycker du det
Ta och svara på frågorna i stället för att producera nya inlägg som saknar relevans.
Det borde ju vara din prioritet nr 1 som TS eller hur?
Ditt tyckande kan du PMa till folk som bryr sig.

Och den enda som bett om en offerkofta här är ju du så det blir lite löjligt när du spekulerar om andras bräckliga egon när ditt blev så putt det borde ju tom du kunna fatta.
Citera
2014-07-26, 20:59
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Tycker du det
Ta och svara på frågorna i stället för att producera nya inlägg som saknar relevans.
Det borde ju vara din prioritet nr 1 som TS eller hur?
Ditt tyckande kan du PMa till folk som bryr sig.

Och den enda som bett om en offerkofta här är ju du så det blir lite löjligt när du spekulerar om andras bräckliga egon när ditt blev så putt det borde ju tom du kunna fatta.

Vilka frågor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in