2014-07-26, 10:18
Medlem
retepm.s avatar
Folk verkar inte ens reflektera över det. Men jag har börjat fundera på hur elaka alla kvinnor verkar vara mannen är alltid den som får skit för allt kvinnor framställer sig jämnt som offer. Vi ser exakt samma sak med dessa muslimer de älskar att ta på sig offerrollen trots att de ofta är onda.

Feminismen känns för mig som en bekräftelse på kvinnans självgodhet hon har redan alla fördelar man kan önska sig. Ändå vill hon ha mer ja tom. utrota mannen som gett henne frihet. Verkar ju vara det klassiskt psykopatiska draget förakt för svaghet.

Är kvinnor mobbare av naturen?

Om inte varför resonerar de som mobbare?

Har kvinnor klassiska psykopatiska drag?
Citera
2014-07-26, 10:30
Medlem
Nej det handlar inte om kön, det handlar om genetik, att defekter har spridits i vissa människor som fortsätter avla sig vidare för att sedan skapa fler defekta individer, psykiskt svagsinta bl.a. Detta märks väldigt tydligt om du åker ut till någon by i Sverige.

Sen är det ju samma sak med muslimer oftast. Men kan tänka mig att hjärntvätt av de religiösa tingen spelar stor roll. Samma med judar också, de är så besatta av att avla vidare judar så det uppstår ofta inavel så avkomman får lida av psykotiska drag m.m.

Edit: Svagsinta människor brukar hållas mer än vanligt i flock, att sen agera i flock tyder starkt på inavel eller andra psykotiska/svagsinta drag.
Senast redigerad av PrimePatriot 2014-07-26 kl. 10:34.
Citera
2014-07-26, 10:32
Medlem
Syns väldigt tydligt i språket.

Att mobba män är kort och enkelt. Stavas: Bög/ Svin

Att mobba kvinnor är långt och komplext. Stavas: Slyna/ Äckliga Hora/ Slampa/ Sliddjur/ Sugga/ Luder/ Fnask/ Madrass m.m.
Citera
2014-07-26, 10:33
Medlem
HerrAnckarstroms avatar
Generaliserar du inte ganska friskt just nu?
Tror inte att alla kvinnor är mobbare, eller att alla muslimer är onda...
Däremot finns det självklart de som är det, och det är ju dessa som uppmärksammas av media.

Det är väl klart att det säljer mer att skriva om fundamentalister och surkärringar än helt vanliga människor?
Citera
2014-07-26, 10:35
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrAnckarstrom
Generaliserar du inte ganska friskt just nu?
Tror inte att alla kvinnor är mobbare, eller att alla muslimer är onda...
Däremot finns det självklart de som är det, och det är ju dessa som uppmärksammas av media.

Det är väl klart att det säljer mer att skriva om fundamentalister och surkärringar än helt vanliga människor?

Nej faktiskt inte jag ser det jämnt män försöker vara trevliga kamratliga om än på ett korkat sätt men kvinnor är jämnt likgiltiga och hatiska.
Citera
2014-07-26, 10:49
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Fan detta är märkligt!

Om du byter ut alla subjekt i meningarna mot Sverige Demokrater så funkar det tom bättre.
Jävla märkligt!

Mäktig projektion Gudrun indeed mäktig.
Citera
2014-07-26, 10:55
Avslutad
Finns mobbare på båda sidorna oftast de som är extroverta är mobbare. Inget unikt ovadsett kön. Killar kanske är mer fysiska och "ärliga" i sitt mobbande. Tjejer är väll mer falska och sprider rykten och skit bakom ryggen
Citera
2014-07-26, 10:57
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Finns mobbare på båda sidorna oftast de som är extroverta är mobbare. Inget unikt ovadsett kön. Killar kanske är mer fysiska och "ärliga" i sitt mobbande. Tjejer är väll mer falska och sprider rykten och skit bakom ryggen

Kanske jag menar mer oärliga än män då? Vad jag menar är att män faktiskt kan vara trevliga utan någon baktanke jag har aldrig någonsin sett en kvinna vara på det sättet.
Citera
2014-07-26, 10:59
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Jaa du är nog en liten Fi'are som så gärna vill komma ut ur garderoben.

Nej jag gillar verkligen inget ni manshatare står för.
Citera
2014-07-26, 11:18
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Syns väldigt tydligt i språket.

Att mobba män är kort och enkelt. Stavas: Bög/ Svin

Att mobba kvinnor är långt och komplext. Stavas: Slyna/ Äckliga Hora/ Slampa/ Sliddjur/ Sugga/ Luder/ Fnask/ Madrass m.m.

Ja, för kvinnor kallar ju ofta män för "bög".

Skärp dig.
Citera
2014-07-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Ja, för kvinnor kallar ju ofta män för "bög".

Skärp dig.

Korrekt iakttagelse, kvinnor brukar inte kalla män för något speciellt nedvärderande, kukhuvud möjligen.
Mens män brukar ha en uppsjö av tilltalsnamn på kvinnor.
Citera
2014-07-26, 11:36
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Korrekt iakttagelse, kvinnor brukar inte kalla män för något speciellt nedvärderande, kukhuvud möjligen.
Mens män brukar ha en uppsjö av tilltalsnamn på kvinnor.

Korrekt iakttagelse, ni kvinnor gillar att vara lite mer diaboliskt utstuderande elaka, medan vi nöjer oss med harmlösa identitetslösa epitet ingen tar på allvar ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in