Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Jag ifrågasätter inte enskilda användare eller deras till att starta trådar. Du som läser så noga kan ju också visa oss var i texten jag har yttrat mig om användarens rättigheter.
Det är exakt det du gör.
"Att starta en tråd som bygger på falska påståenden och felaktiga nyheter från Svenssons fantasimaskiner, är samma sak som att propagera och skapa falska rykten."
"Ett hypotetiskt krig mellan Pakistan och Iran bör diskuteras i en ny tråd.Men om ni inte kan analysera saker på rätt sätt så föreslår jag att ni låter bli att skapa rykten."
Fjantiga uttalanden från en människa som lever för att förvanska sanningen, reella förhållanden och ljuga i sina inlägg.
Eller, med enklare ord, som till och med du kan förstå: Kan vi tillåta något så världsfrånvänt och idiotiskt som din fria fantasi om iransk förmåga att minera till sjöss, så kan vi i princip tillåta vilka fantasier som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Jag konstaterar dock att liknande trådar klassas som propaganda och rykten. Grundinformationen håller inte..
TS påstår att Iran hotar att gå in i Pakistan

..
Det stämmer inte och på sätt vis hade det varit mer korrekt om ni påstod det omvända; nämligen att Irans gränser hotas av gerillor som springer fram och tillbaka.
Lilla vän..

Vadå "vi påstår"? Startade jag denna tråd? När har grundinformation som inte håller hindrat dig från att sväva ut? Förespråkar du censur nu, du som precis spenderat veckovis med att snyfta om påstådd censur? Eller är det bara censur när det är DU som påstått censureras?
Nej du IR5, du är för dålig helt enkelt.