2014-07-25, 19:29
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Man funderar på att värva tillbaka Henry.

Nädå, men målvakt som VanDenBerg skrev. Wenger verkar vara nöjd med antalet mittfältare i truppen just nu, men kanske att en defensiv mittfältare värvas innan fönstret stänger trots allt.

Jag tycker att det är den enda punkt där Arsenal fortfarande ser onödigt begränsade ut. Tveksamt om Arteta och Flamini duger om laget vill utmana om en ligatitel eller nå internationella framgångar.
2014-07-25, 19:43
Medlem
Vet inte hur trovärdiga ESPN är men enligt dem så har Wenger sagt att Ospina är helt klar för klubben!

http://www.espnfc.co.uk/arsenal/story/1960104/arsenal-now-on-even-fiscal-ground-with-other-clubsarsene-wenger-says
2014-07-25, 20:03
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Bebé lämnar United för Benfica, £7M ska dom tydligen betalat.
2014-07-25, 20:08
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Enligt Ben Smith, BBC, har Liverpool nu kommit överens med Southampton om en prislapp på £20m för Lovren. Som jag tidigare sagt så har jag för dålig koll på honom för att ha en åsikt om värvningen (ja den är inte helt klar än). Men han har uppenbarligen varit prio ett att värva som mittback och då ska man inte klaga. Hur han sedan levererar återstår att se.
2014-07-25, 20:12
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Bebé lämnar United för Benfica, £7M ska dom tydligen betalat.

United säger de sålde Bebe för upp till €3m. De får också 50% om Benfica säljer honom.

Citat:
CONFIRMED: Bebe has joined Benfica in a deal worth up to €3million. #mufc has the right to 50% of any sell-on fee.

https://twitter.com/ManUtd
2014-07-25, 20:15
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Vet inte hur trovärdiga ESPN är men enligt dem så har Wenger sagt att Ospina är helt klar för klubben!

http://www.espnfc.co.uk/arsenal/story/1960104/arsenal-now-on-even-fiscal-ground-with-other-clubsarsene-wenger-says

Polacken på väg bort?
2014-07-25, 20:19
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Polacken på väg bort?

Nej. Med Viviano och Fabianski ivägskickade så behöver vi en till målvakt. Med allra största sannolikhet går polacken in som etta när säsongen börjar.
2014-07-25, 20:34
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Van Aanholt lämnar Chelsea för Sunderland.
2014-07-25, 21:17
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Nej. Med Viviano och Fabianski ivägskickade så behöver vi en till målvakt. Med allra största sannolikhet går polacken in som etta när säsongen börjar.

Grymt
2014-07-25, 22:01
Medlem
Calogeros avatar
Rent spontant känns det som det borde vara tid för Ekdal att röra på sig. Förvisso oerhört intressant att se honom i ett Zemanstyrt Cagliari, men ändå. Jag tycker han håller tillräckligt hög nivå för att gå upp ett snäpp. Typ Fiorentina. Eller Lazio kanske.
2014-07-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Rent spontant känns det som det borde vara tid för Ekdal att röra på sig. Förvisso oerhört intressant att se honom i ett Zemanstyrt Cagliari, men ändå. Jag tycker han håller tillräckligt hög nivå för att gå upp ett snäpp. Typ Fiorentina. Eller Lazio kanske.

Ja, det hade varit väldigt kul. Men det har ju inte kommit några bud på honom?

Origi på G till Atletico
2014-07-25, 22:33
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Origi på G till Atletico

Nej.
Både Origi och Remy har gjort läkarundersökningar i Boston inför deras flytt till Liverpool, lovren kommer göra sin läkarundersökning i morgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in