Citat:
Toppen, det kommer bara att bli bättre nu, tänk på det! Det värsta är över!
Men är det inte lite mystiskt det där med dina sömnstörningar? Du har ju varit utan nikotin så himla länge nu att det inte direkt borde påverka på ett fysiskt plan längre....... väl? Sov du bra medan du snusade? Eller har det med värmen att göra? Det är ju inte lätt att sova i den här hettan, med eller utan nikotin...
Hur som helst så känner jag mig väldigt trygg med att du kommer att lyckas den här gången! Well done!
Men är det inte lite mystiskt det där med dina sömnstörningar? Du har ju varit utan nikotin så himla länge nu att det inte direkt borde påverka på ett fysiskt plan längre....... väl? Sov du bra medan du snusade? Eller har det med värmen att göra? Det är ju inte lätt att sova i den här hettan, med eller utan nikotin...
Hur som helst så känner jag mig väldigt trygg med att du kommer att lyckas den här gången! Well done!

Tack!!! Kan avslöja att jag har mina tvivel till och från på att jag gjort rätt, just pga nätterna! Vaknar sjuttielva gånger per natt gör jag inte längre, men mardrömmarna är still there, och då rubbas sömnen, man känner sig lite väl ur balans på morgonen. Jo det är helt galet, efter så lång tid, men har hört om andra också. Nu var jag givetvis inte den med stadens bästa sömn innan, annars skulle det aldrig bli så här illa.
Men det är ännu värre än innan stoppet, och dessutom snusade jag en del när jag sov förut. Framförallt kunde jag rädda upp en dålig natt med snus på morgonen, och det är det som inte gått nu, så jag har mått konstigt dagtid med (eller började göra det efter en månad), inte kul alls. Helt sjukt att jag inte gav upp då, men är alldeles för envis, kunde inte ens tvinga i mig snus fastän jag hade tankar på det i rent medicinskt syfte
Och nu börjar jag må sådär härligt på dagarna igen som jag gjorde den första månaden efter jag slutade. Du vet så där Spider-Girlskt peppigt som jag är känd för
Nu väntar jag bara spänt på att nätter och dagar ska bli okej.
)