Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Haha, under den tid jag hängt med i denna tråd tror jag att det väger ganska jämnt mellan hur många du har skrämt till att bli snusfria och skrämt tillbaka till snuset
De som tryckt in en Onico när de blivit packade och fått snussug ska absolut ha cred! Långvarigt bruk av Onico är dock en falsk krycka som leder tillbaka till snuset.
Ja jag vet inte jag om den där skrämseltaktiken fungerar så himla bra

. Jag har i alla fall haft nytta av mina kick-ups ibland även om jag inte tar något sådant nu för tiden. Jag har nu varit nikotinfri i 33 dagar! och under den tiden har jag haft en dosa kick-up som krycka under en period då jag var en mes ;-)
och dessförinnan så har jag ju varit nikotinfri i 30 dagar innan jag faktiskt ägnade mig åt en dödssynd på riktigt (en e-cigg).
Så allt som allt 63 dagar förutom det där återfallet för 33 dagar sedan. Och nu börjar det kännas väldigt avlägset med snus och sånt! Tror förvisso inte att det går en dag utan att jag tänker på nikotin fortfarande... men det är inte alls svårt att stå emot. Det enda som skulle kunna få mig ur balans igen skulle nog vara alkohol. Men det går också rätt bra numera.
Någon månad till och det här med snus bör bara vara en neslig parentes i livet
Grattis till 64 dagar förresten,
Spider-Girl! Hur går det med mardrömmarna nu för tiden?