Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Tror dom flesta är överens om att man är en korkad neger om man hoppar över PCT. Poängen är att återhämta sig effektivt till en kostnad av några hundingar.
Letro använder du vid känningar av gyno. Varför vill du använda det giftet till en sådan mild kur när nolva/clomid räcker? Keep it simple.
Okej, jag ska absolut köra pct även om det jag fått höra är att de är så liten kur att de inte behövs.
Det är inte pengarna det handlar om har jobb etc, snarare det att även pct-preparaten har biverkningar.
Men testot börjar ju inte verka förrän efter cirka 4 veckor, då är de lagom kul att köra 8-9 veckor.
Därför har jag köpt mer, till 7 veckor till. Totalt 16v.
Kuren är en klassisk testo e 250 mg e5d, 500 mg front första 2.
Nu kommer jag fixa nolvadex istället för letro, kranen säger att båda funkar till pct.
Nu kommer frågan, önskar konkret svar, eftersom de e en typisk nybörjarfråga.
Sök etc undanbedes.
På en 16v 250 mg, vad är lämplig pct? En nolva oralt 20mg om dagen från dagen efter sista sticket i 3 veckor? Eller hur bör jag lägga upp det?
Hade längd och mängd nolva till pct varit annorlunda om jag blastat med dbol eller höjt testo dosen till 0,5-1,0 gram?
Är nolva bättre än clomid? Är de bara något av dom preparaten man kan ha till pct, eller funkar letrozole?
Dom har väl samma effekter alla? Men olika styrka bara?
Förvirrad. Va händer om ja skippar pct, verkar ju krångligt då alla säger olika drf söker jag kunnigt svar.