2014-07-23, 18:03
Medlem
WangHaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bckk
Kände inte ett skit på synefrinet, när pwo fans med DMAA var det bra skit. Kör dock stackers med DMAA efedrin och koffein nu dem tycker jag är utmärkta under deff.

Inte testat reductil dock clen men hade svårt för clenet.

Någon annan med tips?
Citera
2014-07-23, 19:18
Bannlyst
Visst går det bra att sticka väldigt nära senaste sticket som var för 10 dagar sedan, inga konekvenser som att oljan inte kan tas upp lika bra eller något? Har en till fråga dock inte så viktig, varför syns vissa sticksår flera dagar efter men vissa syns inte dagen efter, gillar att hoppa upp efter varje stick på låret så man inte råkar sticka på samma ställe, men svårt när man inte ser gamla sticket.
Citera
2014-07-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Visst går det bra att sticka väldigt nära senaste sticket som var för 10 dagar sedan, inga konekvenser som att oljan inte kan tas upp lika bra eller något? Har en till fråga dock inte så viktig, varför syns vissa sticksår flera dagar efter men vissa syns inte dagen efter, gillar att hoppa upp efter varje stick på låret så man inte råkar sticka på samma ställe, men svårt när man inte ser gamla sticket.

10 dagar från förra stället är ingen fara för dej..
Citera
2014-07-23, 21:42
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
10 dagar från förra stället är ingen fara för dej..
Precis

Hur många ställen har man att välja på emellan om man sticker i röven liksom?
Citera
2014-07-24, 00:09
Medlem
infens avatar
.
Kanske en dum fråga men nån som kört OT + Dbol oralt ? typ 40/50 OT och lägre dos dbol 10-15/50 ?
Eller e de pengarna i toan ?
Citera
2014-07-24, 00:11
Bannlyst
Hade ursprungligen planerat att enbart köra 6v testo P 125mg eOd, men känner redan nu att jag vill brassa på mer. Vilket att följande låter då bäst enligt er?
1. Förlänga till 9v
2. Slänga in 30/50 Dbol
Citera
2014-07-24, 02:42
Medlem
oceanw0lfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shawtayee
Hade ursprungligen planerat att enbart köra 6v testo P 125mg eOd, men känner redan nu att jag vill brassa på mer. Vilket att följande låter då bäst enligt er?
1. Förlänga till 9v
2. Slänga in 30/50 Dbol
Jag hade hellre slängt in Dbol än förlängt kuren. Tror du får mer resultatmässigt samt slipper dryga med inj varannan dag. Det blir jobbigt i längden.
Citera
2014-07-24, 22:30
Medlem
diskretpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Tror dom flesta är överens om att man är en korkad neger om man hoppar över PCT. Poängen är att återhämta sig effektivt till en kostnad av några hundingar.

Letro använder du vid känningar av gyno. Varför vill du använda det giftet till en sådan mild kur när nolva/clomid räcker? Keep it simple.

Okej, jag ska absolut köra pct även om det jag fått höra är att de är så liten kur att de inte behövs.
Det är inte pengarna det handlar om har jobb etc, snarare det att även pct-preparaten har biverkningar.

Men testot börjar ju inte verka förrän efter cirka 4 veckor, då är de lagom kul att köra 8-9 veckor.
Därför har jag köpt mer, till 7 veckor till. Totalt 16v.

Kuren är en klassisk testo e 250 mg e5d, 500 mg front första 2.

Nu kommer jag fixa nolvadex istället för letro, kranen säger att båda funkar till pct.

Nu kommer frågan, önskar konkret svar, eftersom de e en typisk nybörjarfråga.
Sök etc undanbedes.

På en 16v 250 mg, vad är lämplig pct? En nolva oralt 20mg om dagen från dagen efter sista sticket i 3 veckor? Eller hur bör jag lägga upp det?
Hade längd och mängd nolva till pct varit annorlunda om jag blastat med dbol eller höjt testo dosen till 0,5-1,0 gram?
Är nolva bättre än clomid? Är de bara något av dom preparaten man kan ha till pct, eller funkar letrozole?
Dom har väl samma effekter alla? Men olika styrka bara?
Förvirrad. Va händer om ja skippar pct, verkar ju krångligt då alla säger olika drf söker jag kunnigt svar.
Citera
2014-07-24, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Okej, jag ska absolut köra pct även om det jag fått höra är att de är så liten kur att de inte behövs.
Det är inte pengarna det handlar om har jobb etc, snarare det att även pct-preparaten har biverkningar.

Men testot börjar ju inte verka förrän efter cirka 4 veckor, då är de lagom kul att köra 8-9 veckor.
Därför har jag köpt mer, till 7 veckor till. Totalt 16v.

Kuren är en klassisk testo e 250 mg e5d, 500 mg front första 2.

Nu kommer jag fixa nolvadex istället för letro, kranen säger att båda funkar till pct.

Nu kommer frågan, önskar konkret svar, eftersom de e en typisk nybörjarfråga.
Sök etc undanbedes.

På en 16v 250 mg, vad är lämplig pct? En nolva oralt 20mg om dagen från dagen efter sista sticket i 3 veckor? Eller hur bör jag lägga upp det?
Hade längd och mängd nolva till pct varit annorlunda om jag blastat med dbol eller höjt testo dosen till 0,5-1,0 gram?
Är nolva bättre än clomid? Är de bara något av dom preparaten man kan ha till pct, eller funkar letrozole?
Dom har väl samma effekter alla? Men olika styrka bara?
Förvirrad. Va händer om ja skippar pct, verkar ju krångligt då alla säger olika drf söker jag kunnigt svar.

Först och främst får du tänka på att LETRO har förmodligen kraftigast biverkningar, därav "allmänna rekommendationen" att använda enbart om man börjar få bröst. Nolva/clomid räcker gott och biverkningarna är individuella likaså hur pass bra preparaten fungerar för just dig.

16v 250mg räcker nolva men det är som sagt individuellt, finns säkert en och annan som blir hårt nedstängd av den dosen samtidigt som en annan känner mindre. Finns olika upplägg( 40 40 20 20 är en). Det är enklare om du tar frågorna för varje kur, fokusera på denna nu....nästa kur kommer du förmodligen öka dosen och då får du se hur du reagerar. Ingen kan säga rent ut hur och vad som kommer att hända, det som är så spännande med att smaka på det förbjudna

Var lugn och sköt allt exemplariskt så kommer sanningen att kännas skönt.

Någon får givetvis fylla i eller rätta mig om jag skrivit något galet.
Citera
2014-07-24, 23:33
Medlem
Levi.xps avatar
Tjena boys, här kommer ännu en "ge mig råd om min kur"
Väl notera detta är min första kur, tränat i 4 år. Målet är att "bygga" lean massa och ta träningen till nästa nivå.

Upplägget följer således,

V1-10 150mg Testo E e3d
V1-3 20mg Dbol ed
V6-8 20mcg clen V1, V2 40mcg clen V3. 40mcg

50mg clomid i 2v som PCT.
Citera
2014-07-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levi.xp
Tjena boys, här kommer ännu en "ge mig råd om min kur"
Väl notera detta är min första kur, tränat i 4 år. Målet är att "bygga" lean massa och ta träningen till nästa nivå.

Upplägget följer således,

V1-10 150mg Testo E e3d
V1-3 20mg Dbol ed
V6-8 20mcg clen V1, V2 40mcg clen V3. 40mcg

50mg clomid i 2v som PCT.

V1-12 250mg Testo E e5d

Keep it simple första kuren.. om du blandar dbol och clen samt Testo, så vet du inte vad du reagerar på ?

/Mvh
Citera
2014-07-24, 23:50
Medlem
Levi.xps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avilation
V1-12 250mg Testo E e5d

Keep it simple första kuren.. om du blandar dbol och clen samt Testo, så vet du inte vad du reagerar på ?

/Mvh

Ja det låter förnuftigare att bara köra 250mg testo e e5d som första kur .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in