Citat:
Ursprungligen postat av
mystic_handyman
Fyfan vad Electric Banana Band är usla; dom är inte ens roliga och originella för fem öre. So lame...
Håller helt med, dom har dessutom alltid varit lika usla. Det är verkligen ett lågvattenmärke att dom får medverka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Barbara Ann
Måste det var en ung tjej? Lotta är väl klockren på Liseberg, någon typ som henne vore något i så fall. Allsång förknippas med folklighet och just allsång. Något som saknas å de grövsta i dagens format.
Men vem som skulle ta över i så fall, det har jag nog inget bra svar på i skrivande stund.
Någon som är folkkär, energisk och kan sjunga. Carola kanske? :P
Lotta är ganska vidrig men åldersmässigt ligger hon helt rätt tycker jag. Med ålder kommer också säkerhet och självförtroende. Lotta är dessutom folklig.
Jag har själv funderat på Carola (även om programmet som sådant inte är någon favorit). Hon har åldern, hon har definitivt rösten. Frågan är om hon kan hålla ihop trådarna och inte förvandla programmet till en hyllning till sig själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mikojan
Tyvärr kan SVT ro ut sig ännu längre bort från folket och fortsätta nedmonteringen av Allsången. Kan mycket väl tänka mig att ett sänke som Nour El Refai kan bli aktuell nästa år. Det ligger liksom i tiden.
Om Nour El Refai kan bli aktuell så kan vi lika gärna engagera Jonas Gardell.
Sångrösten hos programledaren är inte det mest kritiska i programmet. Sångstöd i själva allsången kan programledaren få av den artist som just uppträtt. Anders Lundins starkaste sida var inte sången men han klarade sig bra ändå.