2014-07-23, 15:20
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hur många har Mikael Skit skjutit ihjäl på sitt uppdrag i Ukraina?

Det är nog bara han som vet.
Det verkar vara nån slags oskriven regel att man inte talar om sådant med civila bland de som varit i strid. Kanske för att det är jobbigt, kanske för att det är svårt att förstå som utomstående.
Än så länge verkar Skillt köra på den linjen i de "interjuver" man sett och vad han har skrivit på twitter.
Men veta ett år eller så, då kommer han säkert bli arg på nån på twitter och berätta att han minsan dödad så och så många
Citera
2014-07-23, 15:25
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag tror helt enkelt att Skillt älskar våld . Han har ju inte bara hängett sig åt ideologiskt våld utan har som bekant även slagits i fotbollssammanhang.
Har ju läst en del om karln genom åren och absolut. Micke Skit älskar våld. Det har han alltid gjort. Han dras till våldsamma miljöer som flugor till ett utedass så att han får chansen att utöva våld. Han älskar att folk ser honom som en farlig individ.
Citera
2014-07-23, 16:03
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Lägg ner hela Svobodagrejen istället. De skrattar ju bara åt ett litet skitparti i norra Europa som kommer med dumma frågor. Inse att Svoboda inte har något med europeisk nationalism att göra.

Citat:
Micke Skillt - Vi har ju haft ett utbyte mellan Svoboda och det parti jag har valt att ansluta mig till, Svenskarnas parti.
http://www.svt.se/nyheter/sverige/har-varvas-svenska-hogerextremister-i-ukraina

Uppenbarligen är inte Svoboda så sugna på något "utbyte" med SvP:
Citat:
Svenskarnas parti lägger relationen med Svoboda på is
https://www.svenskarnasparti.se/2014/06/18/svenskarnas-parti-lagger-relationen-med-svoboda-pa-is-2/
Citera
2014-07-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Det är nog bara han som vet.
Det verkar vara nån slags oskriven regel att man inte talar om sådant med civila bland de som varit i strid.

Vissa pratar gärna om det och en del skriver t.o.m. böcker om hur många de har skjutit ihjäl borta i nån öken, medan andra väljer att inte prata om det.

Citat:
Kanske för att det är jobbigt, kanske för att det är svårt att förstå som utomstående.
Än så länge verkar Skillt köra på den linjen i de "interjuver" man sett och vad han har skrivit på twitter.

I hans fall handlar det nog mest om ett försök att verka lite djup, svår och seriös. Han har ju glatt skrutit om hur grym "prickskytt" han är och lagt upp en bild på sig själv där han siktar med en automatkarbin mot kameran "för att se det sista en del seperatister(sic) skulle få se", eller nåt åt det hållet.

Citat:
Men veta ett år eller så, då kommer han säkert bli arg på nån på twitter och berätta att han minsan dödad så och så många

Ja, vi får väl se. Följetången om Cirkus Skillt är nog inte över än.
Citera
2014-07-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
De flesta svenskar är ryggradslösa kräk.

Det är tyvärr sant.

Citat:
Om de inte hade blivit upprörda p.g.a. Skillts äventyr, så hade de blivit griniga av någon annan struntsak.

Nej, här har du helt fel. Att propagera och kriga för ZOG och NWO är inte heller någon "struntsak". Det är något av det värsta och sämsta man kan göra.

Citat:
Nej, om någon ens påstår sig sympatisera med SvP och har råkat säga någonting som kan ha sårat någon annan människas känslor, då är det nog säkrare att rösta på ett parti i åttaklövern i den ryggradslösa svenskens ögon.

Vad yrar du om egentligen? Ukraina-fiaskot är förmodligen den sjukaste grejen som någonsin har hänt inom svensk nationalism. SvP har inte "råkat" säga något som har "sårat någons känslor". SvP har gjort bort sig, förlorat det mesta av sitt förtroende och skitit i det blå skåpet så det visslar om det.

SvP och deras ideologiska fördgrundsfigurer i giftspridarradion har tagit ställning och propagerat för en statskupp iscensatt av CIA och världsjudenheten och för NWO. Mer fel kan det inte gärna bli. Fattar man inte det så fattar man ingenting om hur världen fungerar eller om judefrågan. Förmodligen fattar man inte ens vad nationalism är.

Citat:
Personligen tycker jag att situationen i Ukraina är komplicerad.

Nja, precis i början var det kanske förvirrande för en del men så värst komplicerat är det inte.

Citat:
Å ena sidan är det etiskt riktigt att slåss med de ukrainska nationalisterna - som vill ha ett Ukraina oberoende av EU och Ryssland

Varför är det etiskt riktigt? Vilka är dessa ukrainska "nationalister"? Vad vill de? Vad tycker de? Deras "nationalism" har mycket lite gemensamt med vår nationalism och vår kamp. Det är tvärtom väldigt oetiskt att stödja psykotiska galningar som vill starta krig mot andra vita folk, som vill förtrycka vita grannfolk i deras egna regioner och länder, som har helt bisarra och vansinniga föreställningar om den egna sunknationens storhet och historia, som hyllar groteska massmord på tiotusentals vita och kristna kvinnor, barn och gamlingar, som torterar och bränner människor, som våldtar och stryper gravida kvinnor, som vill starta kärnvapenkrig, som vill alliera sig med NWO och ZOG, osv.

Citat:
- men på samma gång är det kanske inte särskilt taktiskt med tanke på att man riskerar att spela marxisterna i händerna genom att motverka ryssarna.

Vilka marxister? De kallas för judar, eller möjligen för globalister eller NWO.
Citera
2014-07-23, 18:29
Medlem
AbsurdExistenss avatar
Helvete vad korkat. Förstår inte varför man riskerar sitt liv för ett annat land som svensk nationalist. Speciellt inte när det går emot det egna folkets intresse. En stark Putin är precis vad som behövs. En multipolär värld. Skillt kunde lika gärna gått in och rensat upp i Gaza om han stödjer andra folks nationalism. Upprörande att man inte fattar att nationalism är en framgångsrik gruppevolutionär strategi, inte att det endast är en "fin idé värd att dö för". Meningslöst. Man ska vara lite smart också för att överleva. Man ska uppnå resultat. Det är för det egna folket man ska offra sig.

Och så stödjer man sin huvudfiende som så uppenbarligen är involverad i det här.
Citera
2014-07-23, 19:11
Medlem
Bagarnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Mycket bra initiativ! De inblandade kommer tillskansa till ovärderlig erfarenhet som kan visa sig vara behjälplig i framtiden.

Organisatörerna har kontakt med Svoboda som lovat att hjälpa till med att få delegationen i arbete väl på plats.

Hahahahaha sluta rök på och spela för mycket dataspel, du lever i en fantasivärld tydligen!
Citera
2014-07-23, 19:25
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarns
Hahahahaha sluta rök på och spela för mycket dataspel, du lever i en fantasivärld tydligen!

Du får nog utveckla...
Citera
2014-07-24, 00:29
Medlem
Yxherrens avatar
Jag satt och ögnade igenom Skillts Twitter såhär på kvällskvisten, i brist på annat. Efter vidare eftertanke från gårdagen och RexNemorensis's instämmande svar, så blir jag nog ändå förvånad om Skillts egocentriska personlighet har undgått någon. Han fullkomligt älskar sig själv och har ett bekräftelsebehov likt en tonåring på Facebook. Han vill så gärna vara cool, hård och känd.

Det är på snudd till lyteskomik när man läser vad han skriver på Twitter. Jag ser framför mig hur han innan Ukraina-resan laddade upp med krigsfilmer, memorerade viktiga militärtermer och planerade att bli den kände legosoldaten från Nord. Snipern!

Även mycket underhållande när han sitter på sjukhussängen med den andre legosoldaten och denne berättar om när polisen slet ut alla och gav alla stryk, varpå Skillt kvickt avbryter och säger "EVERYBODY got beat up" och tittar osäkert in i kameran. Ganska uppenbart att han inte hade några pajade revben eller knän.

Ja ja, jag ska inte bli någon anti-skillt-signatur på Flashback. Här är ett par godbitar från hans Twitter, i alla fall.

Citat:
Ansokan om 3 dagars ledighet avslogs med alla fula ord som finns, antar att jag stannar har i ost ett tag till. Life is good!
Sett lite för mycket krigsfilm, kanske?
Citat:
Kanns ibland som om den har vandan till Ukraina har varit en flera manader lang intervju, nar en akt hem kommer en ny. Nu invantar vi TT
Ja, han lider verkligen av uppmärksamheten.
Citat:
Roligt att se "snovits" dokumentarfilm om kriget i ost pa TV. Sag att hon fangat mig pa bild vid ett par tillfallen.
Kändis!!
Citat:
Gud vad jag tycker livvaktsuppdrag ar trakiga, och jag som hade vila idag. Naja, far iaf se lite civilister.
Lite "civilister" är aldrig fel.
Citat:
Kanslan som uppstar mar man far valja manskap till sin egna grupp. Nu aterstar bara att slappa los vilddjuren for att jaga.
Sveriges svar på Rommel!
Citat:
Misstänkte träningsvärk men visade sig vara ett rejält blåmärke från kolven på SVDn, hon slår på helt ok när man ligger och blåser på en dag
Citat:
Övning ute i ingenstans och alldeles för nära ... Allt gott så här långt iaf, gruppen är ruskigt samspelt nu.
Citat:
Tänkte posta en bild på mig och min stridsparskamrat från ett hus på okänd ort, men tror jag väntar med det till min biografi.
Citat:
Tjuvröka på vaktposten känns lagom busigt.
Citat:
*Trumvirvel...* Idag fick jag min egna tropp Råkade visst bli korpral på kuppen, mot nya mål nu. Vill ha en egen pluton!
Citat:
Stressen över att utses till kistbärare för första gången, hade iof tur att ingå i andra omgången, hoppas första omgång tar hela sträckan.
Citat:
Att ens vänner plötsligt tar fram ett kulturmagasin där man pryder två sidor, var ju en.smärre överraskning.
Citat:
Boom! Blev just antagen till Alfa-gruppen, såg inte den bollen komma. Hårt arbete lönar sig tydligen
Citat:
Grönställ på! Som jag saknat det Nåja, är väl läge att göra någon nytta från vallen.
Citera
2014-07-24, 01:02
Medlem
saprofyt.s avatar
Att Skillt i huvudsak är ute efter kändisskap och bekräftelse kan som sagt inte undgått någon. Enda sedan han bytte nick till M.Skillt har det varit väldigt tydligt. Hans jakt efter beröm och bekräftelse har verkligen lyst igenom de flesta inläggen. En röd tråd genom Mickes posts är det ständiga behovet av att försöka hävda sig själv.

Han ansåg sig väl inte fått tillräckligt av den varan här i Sverige och såg sin chans i Ukraina. För ärligt talat, vilken seriös soldat skyltar så öppet med sin identitet när det öht. inte finns något behov av det? Det enda han åstadkommit med det, förutom att göda sitt ego, är att ha fått ett pris på sitt huvud och gjort sig igenkänd hos antagonister och på så sätt satt både sig själv och sina kamrater i onödig extra fara. Ingen av era organisationer borde ens ta i den här personen med tång då han uppenbart utgör en säkerhetsrisk genom att alltid sätta sig själv främst.
Senast redigerad av saprofyt. 2014-07-24 kl. 01:13.
Citera
2014-07-24, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Jag satt och ögnade igenom Skillts Twitter såhär på kvällskvisten, i brist på annat. Efter vidare eftertanke från gårdagen och RexNemorensis's instämmande svar, så blir jag nog ändå förvånad om Skillts egocentriska personlighet har undgått någon. Han fullkomligt älskar sig själv och har ett bekräftelsebehov likt en tonåring på Facebook. Han vill så gärna vara cool, hård och känd.

Det är på snudd till lyteskomik när man läser vad han skriver på Twitter. Jag ser framför mig hur han innan Ukraina-resan laddade upp med krigsfilmer, memorerade viktiga militärtermer och planerade att bli den kände legosoldaten från Nord. Snipern!

Även mycket underhållande när han sitter på sjukhussängen med den andre legosoldaten och denne berättar om när polisen slet ut alla och gav alla stryk, varpå Skillt kvickt avbryter och säger "EVERYBODY got beat up" och tittar osäkert in i kameran. Ganska uppenbart att han inte hade några pajade revben eller knän.

Att en vuxen människa som på allvar verkar(?) tro sig kriga för den vita världens överlevnad i östra Ukraina agerar och uttalar sig på det sätt Skillt gör är förbluffande för min del. Jag har aldrig varit i strid eller ens i en liknande situation men jag hade verkligen inte varit så... "cheerful". Ett ord som passar utmärkt i sammanhanget. Man får intrycket av att det hela är en slags lek eller ett datorspel för Skillt.

Han satt ju upp utan synbar smärta eller förvirring (morfin etc mot smärtan) några dagar efter "den brutna ryggen" och de "brutna revbenen" och talade glatt i ukrainsk tv. Jag har själv haft ett brutet revben och man är verkligen inte på TV-humör då. Det är smärtsamt som tusan.
Citera
2014-07-24, 07:38
Medlem
Lite mer info om ukraina:

http://www.dailystormer.com/a-glimpse-into-the-savagery-of-the-jewish-regime-in-the-ukraine/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in