2014-07-22, 23:23
Medlem
il-gol-fantasmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hans fru är ju dock ganska snygg så jag fattar inte hur hon står ut med honom.
Word! milf! Hon är verkligen en settler, hon borde ju kunna få en bra mycket bättre snubbe än han som går runt utnyttjar sin omgivning...
Citera
2014-07-23, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zingocola
Du är unik isåfall!

Han är nog inte unik ska du se, du har nog bara träffat helt fel typ av svenskar.
Citera
2014-07-23, 03:06
Medlem
sanchoos avatar
Vilket WT-program. Så otroligt fejk... hahah
Citera
2014-07-23, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Vet inte om du är lite bakom flötet eller inte, men butiken får inte sälja återlämnade kläder, så det blir ett gigantiskt slöseri med både pengar och kläder för butiken när folk sätter i system att lämna tillbaka kläder regelbundet.

Du kan nog avsluta detta konto och börja om från början....
Citera
2014-07-23, 16:12
Medlem
symbicorts avatar
Tittade just första avsnittet och han som sålde skrot och fick lite över 80 kr och han var nöjd,själv är jag skrotsamlare på fritiden och skickar iväg skrotlass med flera ton skrot.

Han som lånar allt av grannen verkar inte vara normal och paret som stjäl på mcdonalds är bara pinsamma att titta på.
Citera
2014-07-23, 17:55
Medlem
cosmic_dancers avatar
sitter och kollar på första avsnittet nu och äckelparet från lidingö. Hon påstod att hon genom att sno toapapper sparar ca 100 kronor i månaden. Hur fan får hon ihop det? Jag köper 2 6-packsrullar på ica för 35 spänn. Det räcker mer en månaden ut. Visst dom är tre men då kan man köpa ännu billigare på öb eller rusta.

Kan inte fatta hur man kan leva med sig själv med då man gör som dom i programmet. Oj jag sparar 400 kronor om året, big deal.
Citera
2014-07-23, 18:10
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
sitter och kollar på första avsnittet nu och äckelparet från lidingö. Hon påstod att hon genom att sno toapapper sparar ca 100 kronor i månaden. Hur fan får hon ihop det? Jag köper 2 6-packsrullar på ica för 35 spänn. Det räcker mer en månaden ut. Visst dom är tre men då kan man köpa ännu billigare på öb eller rusta.

Kan inte fatta hur man kan leva med sig själv med då man gör som dom i programmet. Oj jag sparar 400 kronor om året, big deal.

Man ska nog inte ta summorna deltagarna påstår sig spara på så stort allvar alla gånger, de verkar dra till med en lämplig summa utan att själv ha koll på om det stämmer eller ej. T.ex. så påstod tjejen som fick en gratis provsminkning i senaste programmet att hon sparade 2000 kr på det vilket inte stämmer. Visst hon slapp köpa respektive sminkprodukt men å andra sidan lär de räcka till ganska många sminkningar så summan hon sparade var kanske 50-100 kr.
Citera
2014-07-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Man ska nog inte ta summorna deltagarna påstår sig spara på så stort allvar alla gånger, de verkar dra till med en lämplig summa utan att själv ha koll på om det stämmer eller ej. T.ex. så påstod tjejen som fick en gratis provsminkning i senaste programmet att hon sparade 2000 kr på det vilket inte stämmer. Visst hon slapp köpa respektive sminkprodukt men å andra sidan lär de räcka till ganska många sminkningar så summan hon sparade var kanske 50-100 kr.

Hon med sminkningen sparade nog inte mer är 5 spänn.
Citera
2014-07-23, 20:58
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50

exakt. Ja jag var med i diskussionen angående sminkningen. Det är ytterst udda beräkningar de har för sig. Allt smink må som sagt ha kostat 2000 men det räcker ju jävla länge och den summan är inget man betalar per gång.

Blir man sminkad i butik, alltså make op rådgivning kostar det ca 3-400 och i många fall får man också smink/make upp borstar för det. Men att få lite fundation på sig i butiken kostar ju inte ett öre.
Citera
2014-07-23, 22:12
Medlem
Vad heter Linuss företag?
Citera
2014-07-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vad heter Linuss företag?

den som söker skall finna, inlägg (FB) Superspararna - Kanal 5

Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=95&artikel=5910922

https://www.facebook.com/linus.hellstadius

http://www.mediajobb.se/common/viewExtraDetailsPopup?personId=478393

https://forum.piratpartiet.se/showthread.php?t=39558

och tillsist, hans företag

http://www.lianallsale.se/
Citera
2014-07-24, 06:13
Medlem
Slashcares avatar
Om Lidingöparet tycker att hennes föräldrar är ordentligt snålare än dem själva hade det varit intressant och skrämmande att se dem i serien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in