2014-07-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
"Nu ska jag ha lite kul med bilen" och så kör han runt som en idiot.

Seriöst, vafan är ditt problem.

De på pizzerian. "Kan jag få något gratis?" "Nej" säger pizzabageren lite irritetat.

Hur jävla lågt kan idioten sjunka, han vill inte ge dig något gratis som den tattare du är, fattar han inte de? Blev han tappad som liten?

"Det har hänt att jag diskat någon gång"

Han har ju eget företag
Törs vi gissa på Sector Alarm eller något annat skojarbolag?

Undrar hur det är med Svennes kroppsodör med hans sparande på det området?
Senast redigerad av dubbeltommy 2014-07-14 kl. 20:48.
Citera
2014-07-14, 20:50
Medlem
Vilken vidrig person Linus är!!! Har han ingen skam i kroppen??? Alla blir ju jättegenerade när han tigger gratis mat. Han har verkligen ingen skam.
Det vore mycket bättre att ge nån hemlös person gratis bullar och gratis pizza. Har man råd så ska man inte tigga mat, utan ge till dom som inte har råd.
Citera
2014-07-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Han har ju eget företag
Törs vi gissa på Sector Alarm eller något annat skojarbolag?

Undrar hur det är med Svennes kroppsodör med hans sparande på det området?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=95&artikel=5910922

https://www.facebook.com/linus.hellstadius

http://www.mediajobb.se/common/viewExtraDetailsPopup?personId=478393

https://forum.piratpartiet.se/showthread.php?t=39558

och tillsist, hans företag

http://www.lianallsale.se/
Citera
2014-07-14, 20:53
Medlem
Det känns som om han Sven bara hittar på siffror. Sparar 400 på att bada i badkar pga att det värmer huset??? Var får han allt ifrån?
Citera
2014-07-14, 20:56
Medlem
Citat:
Beror på det. Är du seriös spekulant så kan du få låna en bil över natten.
Däremot idioten Linus han lär ju inte kunna använda sitt "smarta" trick mer än en gång hos varje handlare.

Sirapskokaren har inte koll på sirapspriset. Hans 46 kronor i socker är mer än vad 1,5 liter sirap skulle kosta färdig

Jag gillar Peter. Han hade kunnat få socker mycket billigare om han inte köpte ekologiskt. Han sa själv att mycket av hans sparande handlar om miljön. Respekt!
Citera
2014-07-14, 20:59
Medlem
Nästa vecka: En äkta drinkhora går på dejt
Citera
2014-07-14, 21:00
Medlem
mini-theas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Jag gillar Peter. Han hade kunnat få socker mycket billigare om han inte köpte ekologiskt. Han sa själv att mycket av hans sparande handlar om miljön. Respekt!

Håller med, Peter sparar på ett bra sätt. Miljötänk. Sen är han rätt rolig också och tar inte sig själv på alltför stort allvar

Linus däremot har jag lust att ge en redig lavett. Hur tänkte kvinnan som skaffade barn med den skämskudden???
Citera
2014-07-14, 21:01
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Nästa vecka: En äkta drinkhora går på dejt
Hahaha true that. Hon verkade ju vara som de flesta man träffar ute dock.

"Självklart ska killen betala"
Citera
2014-07-14, 21:05
Medlem
mmafellas avatar
Citat:
Vilken vidrig person Linus är!!! Har han ingen skam i kroppen??? Alla blir ju jättegenerade när han tigger gratis mat. Han har verkligen ingen skam.
Det vore mycket bättre att ge nån hemlös person gratis bullar och gratis pizza. Har man råd så ska man inte tigga mat, utan ge till dom som inte har råd.

Right ON !
Citera
2014-07-14, 21:06
Moderator
v50s avatar
Citat:
Det känns som om han Sven bara hittar på siffror. Sparar 400 på att bada i badkar pga att det värmer huset??? Var får han allt ifrån?

Genom att låta det varma vattnet svalna i badkaret innan han släpper ut det i avloppet så kommer värmen från vattnet värma upp badrummet istället det skulle inte vara fallet om han släppte ut det varma vattnet direkt.

Rent ekonomiskt tror jag inte han sparar på att bada badkar jämfört med att duscha fast jag kanske har fel, billigast torde vara att duscha på jobbet om han hade haft möjlighet till det, var det inte någon i förra avsnittet som gjorde det?
Citera
2014-07-14, 21:09
Medlem
Tycker han Peter är ganska kul / trevlig men han sparar nog inte så mycket utan det känns mer som han hittar på roliga saker.

Han Linus är jätte jobbig verkligen tycker synd om de företagare som han utnyttjar, även de som hade öppet förråd det var väl lite mer kom hit och ta det du behöver och vill ha, inte kom hit o ta allt o sälj till någon ...................

Svenne det är nog sjukligt det han håller på med oj sparar 10 öringar eller han tror sig göra det i alla fall, plus hans utnyttjande av grannar får mig att må illa varför är alla så snälla ? säg nej NEJ eller är de rädda att de förstör gannsämjan ? vad har de att förlora ???

Hon petra var med lite charmig med sina gratis grejor fast familjen i övrigt var inte lika imonerad över det.

I fallet med Linus så förstår jag inte varför de inte ringde efter polisen eller i alla fall frågade var fan han tog vägen om de tro det är gratis reklam i tv eller något ?
Citera
2014-07-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Genom att låta det varma vattnet svalna i badkaret innan han släpper ut det i avloppet så kommer värmen från vattnet värma upp badrummet istället det skulle inte vara fallet om han släppte ut det varma vattnet direkt.

Rent ekonomiskt tror jag inte han sparar på att bada badkar jämfört med att duscha fast jag kanske har fel, billigast torde vara att duscha på jobbet om han hade haft möjlighet till det, var det inte någon i förra avsnittet som gjorde det?

Fast hur mycket? Några ören högst. Vattnet brukar ju bli kallt oftast medan man fortfarande ligger i badet.
Det bästa vore om hans fru kunde spola honom ren med slangen i trädgården, som skitgubben i Torsk på Tallinn.
Senast redigerad av Macca2013 2014-07-14 kl. 21:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in