2014-07-23, 13:19
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Varför inte? Det är spelare som har kommit till a-laget från utlåning i andra klubbar. I slutet av dagen så bör alla spelare som kommer till a-laget ses som värvningar, vare sig de kommer från b-laget eller utifrån.

Så alla spelare som kommer tillbaka från lån är att betrakta som värvningar?

Låter som något Wenger skulle ha sagt.
Senast redigerad av boba fett 2014-07-23 kl. 13:24.
2014-07-23, 13:45
Bannlyst
Aurier sägs vara klar för PSG. 90 miljoner betalar man. Skulle säga att det är ett kap.
2014-07-23, 13:45
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Jag såg alltid Eisfeld som en mer defensiv mittfältare, men jag kanske minns fel. Kan dock inte heller minnas att han stack ut något särskilt de gånger han lirat under försäsongerna.

Det är en pkaymaker i grund o bottnen.
Han gjorde de rätt bra för reserverna o var helt okej i asien på förra försäsongslägret. Personligen ser även jag Olsson och Zalalem som större talanger dock. Men Fulham ska vara nöjda, undra om de ens behövde betala nått. Kanske 10milj max.
Senast redigerad av Emoll 2014-07-23 kl. 14:03.
2014-07-23, 14:02
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hoppas FCB är riktigt jävliga med Valencia i framtiden, vägra låna ut spelare dit och aldrig släppa spelare under utköpsklausul, de har inte direkt varit tillmötesgående under transfern av Mathieu... Man bibehåller ju goda relationer klubbar emellan genom att vara resonabla och vettiga mot varandra.

Kan inte se vad Valencia har gjort för fel. De har en spelare som ett annat lag vill ha och pekar på klausulen. Det är ju bara att slanta upp pengarna.
2014-07-23, 14:33
Moderator
zanteras avatar
Valencia är väl ändå bara smarta i denna situationen. Mathieu är väl inte dålig, men Barca kunde spenderat pengarna bra mycket smartare på en bättre samt yngre försvarare. Valencia lyckas bra med att krama ur mycket pengar för en spelare som börjar bli till åldern.
2014-07-23, 14:33
Medlem
4522s avatar
Tycker Mathieu är en stabil back. Absolut inte yppersta världsklass men duger gott för Barca. Särskilt som han är ett mindre ånglok, lär fungera bra i en hög backlinje. Priset är i rejäl överkant, dock är denna typ av förhandlingar ofta fotbollspolitiska. Tjänster och gentjänster, Barca kanske vill ha första tjing på någon annan i Valencia etc.
Senast redigerad av 4522 2014-07-23 kl. 14:39.
2014-07-23, 15:08
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Daily Mail rapporterar om Isco till City nu när James anslutit.
Det later logiskt och skulle vara ett bra kop for city. Pelegrini var ju Iscos tranare i Malaga nar han slog igenom och RM har inte gett Isco sa mycket speltid Isco hade hoppats (och Zidane lovat).
Innan Negredos skada var det lite snack om att RM ville ha honom som Benzema stod, byte kanske?
2014-07-23, 15:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Kan inte se vad Valencia har gjort för fel. De har en spelare som ett annat lag vill ha och pekar på klausulen. Det är ju bara att slanta upp pengarna.

Samtidigt: Spelaren ber och bönar att få lämna, inte bara denna sommar utan även förra (FCB te.x har som policy att alltid sälja om spelaren vill det, det tycker jag är rätt), spelaren är snart 31 och den prislappen är inte realistisk eller marknadsmässig någonstans.
2014-07-23, 15:42
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Samtidigt: Spelaren ber och bönar att få lämna, inte bara denna sommar utan även förra (FCB te.x har som policy att alltid sälja om spelaren vill det, det tycker jag är rätt), spelaren är snart 31 och den prislappen är inte realistisk eller marknadsmässig någonstans.

Barcelona är ju dock överdrivet tama i sina förhandlingar både vad gäller köp och försäljningar. De verkar ju tycka det är ett brott att ta betalt för sina spelare och lånar ju hellre ut de eller skänker bort de gratis för att vara så goda.
2014-07-23, 16:06
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Tycker Mathieu är en stabil back. Absolut inte yppersta världsklass men duger gott för Barca. Särskilt som han är ett mindre ånglok, lär fungera bra i en hög backlinje. Priset är i rejäl överkant, dock är denna typ av förhandlingar ofta fotbollspolitiska. Tjänster och gentjänster, Barca kanske vill ha första tjing på någon annan i Valencia etc.
Men 200 millar for honom? 31 i oktober och har bara gjort 2 landskamper for Frankrike.
2014-07-23, 16:57
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Du jobbar inte med nå ekonomi på ditt företag antar jag eller har någon beslutsfattande roll som påverkar företaget ekonomiskt.

Vill ditt kära Barca ha honom så får de betala vad han kostar, så är verkligheten, ingenting att grina över. Bra av Valencia(?) dåligt av Barca.
2014-07-23, 17:01
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Svinigt utav schyssta Barca att inte slanta upp då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in