Citat:
Ursprungligen postat av
Bohlwinkel
Han har tvångsvård för att han är sjuk. Anledningen till att han inte har sluten vård längre är att han inte anses tillräckligt farlig i nuläget. Svamla inte om sådant du inte har koll på.
Det är väl bara du som har koll och har all kunskap i detta ämnet enligt dig själv.
Nej, jag har INTE FEL. VARFÖR skulle jag ha fel i det jag skriver? Kom med FAKTA istället för att bara påstå att jag har fel vilket jag inte har.
Du är fan störd själv. Du lyssna inte på när folk kommer med korrekt information istället för att krampaktigt hålla fast vid dina egna felaktiga teorier och fantasier. Du sitter dag ut och dag in och år ut och år in i denna tråden enbart för att om och om igen skriva samma saker trots att du blir motbevisad gång på gång. Allt går ut från din skalle men inget går in. Verkligen ett stört beteende.
Det är precis som jag säger. Nästan ingen släpps ut vind för våg från rättspsyk. Alltså Sluten rättspsykiatrisk vård ----> Total frihet. Nästan Ingen går den vägen. Jag vet vad jag talar om till skillnad från ditt svammel.
Det är DU som skall sluta svamla din djävla nolla.