Citat:
Ursprungligen postat av
KimKuk-Jing
Någon som kan förklara hur Real kan tänkas spela nästa säsong med Kroos, Modric, Rodriguez, Ronaldo, Bezema, Bale?
Ancelotti vill väl antagligen fortsätta spela spela 4-3-3, Rodriquez känns väl ändå för offensiv för att spela på Di Marias position på mittfältet? Medan Modric och Kroos väl ändå känns för offensiva för att spela som enda defensiva mittfältare.
Ancelotti har många alternativ men jag tror att det vore bäst med en mer defensiv spelartyp som Khedira och någon annan spelare som Kroos. Då har vi nog en mittfältare för mycket nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
hakansukkur
Behovs ett komplement till Benzema for att halla honom pa tarna. Hans basta sasong hittills var nar han konkurrerade med Higuain. Gillar Benzema i sin roll men han har en vana att sloa till lite.
Dessutom hoppas jag man behaller Khedira ifall man maste stabilisera mittfaltet. Di Maria ar fantastisk men har nog gjort sitt i RM.
Benzema var minst lika bra förra säsongen även om han fick en annorlunda roll. Det är i alla fall viktigt med någon som kan avlasta honom.
Jag håller med om Khedira och det vore bäst att sälja di Maria för mycket pengar medan man har chansen. PSG har FFP att tänka på. Monaco har pengarna och behöver en ersättare men L'Equipe skrev att bl.a. di Maria inte ville gå dit. Kanske United.
Citat:
Ursprungligen postat av
bannaintekalasfilm
Origi kan vara ett bra komplement till Benzema, stark och målhungrig anfallare.
Jag har ingen koll på Origi men Ancelotti sade att han ville ha en ny ung anfallare som ersättare till Morata så det vore ju inte omöjligt.