Citat:
Ursprungligen postat av
Latinalover
Jag är väl kanske inte heller den normale FKK besökaren då jag gärna betalar för en het timme med rätt tjej än får två halvdana halvtimmar,jag behöver tid och vill inte känna någon stress.
Försökte tex prata lite med en lång kortklippt rödhårig tyska men hon förstod knappt ett ord engelska och då tappar jag intresset direkt.
Den normale FKK-besökaren går upp på rummet 2 eller 3 gånger under halvtimmes-sessioner. Som jag brukar göra. Det är den bästa mixen för mig och ger mig både lagom kvantitet och bra kvalitet. Jag klarar utan problem 3 bra knull och orgasmer på en dag. Har försökt med 4-5 gånger på en dag men då blir det sämre kvalitet. Slutade därför med detta.
Sedan finns det de som gör det 6-7 gånger på en dag. Där kan vi prata om kvantitet före kvalitet.
Och andra som går upp på rummet 1-2 gånger och då kanske tar en timme. I den kategorin faller du.
Inget fel med det.
Efter ett par besök på FKK lär man sig vilken mix av antalet sessioner och längden på sessionerna som är den bästa för en själv. Det är ju trots allt ganska dyrt i längden att gå på FKK ofta.......
Den långa kortklippta tyskan hade väl glasögon och ganska många tatueringar? Hon var hemsk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Latinalover
Jo men min första dejt med rumänskan vars namn jag inte kommer ihåg hade blivit en mardröm om vi skulle haft sex under en timme.
Direkt vi kom innanför dörren gjorde hon klart allt jag inte fick göra....ingen erotikhöjdare direkt.
Man ska alltid göra upp innan man går upp på rummet vad man ska göra och vad man får göra med henne. Det som ingår är knull med kondom, sug utan och att man får krama och smeka henne på alla vanliga kroppsdelar (t.ex. ben, rumpa och bröst). Övriga saker som tung-kyssas, slicka mus eller pulla med fingret i musen (brukar de inte gilla p.g.a. infektionsrisk), etc., bör man fråga om.
Även om du vill ha en timme helst, så
ta alltid en halvtimme först. Är hon bra kan du ju bara utöka tiden....