Citat:
Ursprungligen postat av
Zambora
Detta är helt sanslöst från din sida Lagro.
Frånsett att du är helt ute i det blå med inhyrda gärningsmän av utländsk härkomst så får du förklara vilka och varför det skulle få politiska konsekvenser.
Vilken verklighet lever du i Lagro? Är det fortfarande skåpbilen med inmonterat badkar och somaliska terrorister som grumlar din skrumpna hjärna?
Jag har på ett mycket tidigt stadium utgått ifrån att kidnappningen och mordet har skett med och i en skåpbil och det finns ingenting som motsätter den teorin. Om en brottsplats hittas då måste jag radera teorin, men något sådant är jag helt övertygad, kommer inte att ske.
Att det skulle behövas något badkar är inte nödvändigt, det går bra med en presenning som underlag.
Jag har aldrig påstått att det skulle vara några somaliska terrorister det är någon annans påhitt.
Jag anser MB var ingen gärningsman, han hade blandannat alibi när kroppsdelarna kom till Gula huset och därbredvid, samma sak med KJ han kunde aldrig ha placerat några kroppsdelar där och han hade inte tillgång till någon skåpbil.
Därför är logiken att det var inhyrda gärningsmän, att de skulle kunna ha utländsk bakgrund baserar jag på hur mordet utfördes med långt medvetet lidande och avhuggna händer, enligt Rättsmedicinska, sedan finns det naturligtvis rykten som florerar, underligt vore det annars.