Citat:
Ursprungligen postat av
Sportsmurf
Pinsam tjej, skulle inte bli så himla glad om jag märkte att jag köpt hem något så hade något svettats i de. Sen tycker inte jag att man säger att man vill ta taxi och sen inte tänkte betala för det eller dela, pinsamt.

Tvättar du inte nya kläder? Om det har använts en gång borde det inte bli något man märker på.
Men hur fan kan man använda nya kläder? Så jävla äcklig känsla och huden får en fint lager av något jävla skit som sitter på varje plagg
Citat:
Ursprungligen postat av
dubbeltommy
Och resten av cykelslangen kan han göra kondomer av, så sparar han sperma också!
Kan använda det till att laga hålen i däcken när ungarna kör sönder dom
Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull
Och oavsett om man sparar några spänn eller inte, skulle jag skämmas ihjäl om jag lät mina barn gå i gamla slitna foppatofflor som lagats i sulan flera gånger. Går bort! Man sparar inte in på sina barns kläder och skor, basta!
Om HAN vill gå i ett par lagade gamla äckliga foppatofflor och tro att han sparat 400 spänn om året på det, fine. Det lider ingen annan av.
Det är ju tack varje dig som barn blir mobbade för att dom inte har det nyaste, dyraste jävla pucko
Citat:
Ursprungligen postat av
GoldenBlitz.
Precis, genom att betala i natura så sparar man en del pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
dayweed
Killen som gick på dejt med tjejen får väl säga åt henne att bjuda tillbaka på annat sätt..

Vart är alla feminister nu då? Ingen klagar