2014-07-21, 22:03
Medlem
Peter han har så usla skor till barnen så skol och dagispersonal klagar till barnavårdsnämnden och de tar barnen ifrån han för de lever i misär och peter sparar pengar utan vad det är han har 4 barn katching

En annan sak som slagit mig med Peter i ett avsnitt innan pratade de med en granne till peter som köpte gullebullar men fick mer kännslan av att hon gillade peter och gullebullarna hade mindre betydelse. Samma sak med maskrossirapen känns mer som lärarinnan ville träffa peter kanske för de tycker han är charmig eller nått än för att ha maskrossirapen.
Citera
2014-07-21, 22:03
Bannlyst
Tjejen bör man skicka till somalia så kan piraterna där ta hand om henne.

Dumsnåla är vissa. Kvinnan som köper burkar när hon redan har en drös med dom.
Hon försöker ju spara så in så mycket som möjligt men ändå gör hon inköp som är onödiga, hon måste ha problem.
Citera
2014-07-21, 22:27
Medlem
dayweeds avatar
Killen som gick på dejt med tjejen får väl säga åt henne att bjuda tillbaka på annat sätt..
Citera
2014-07-21, 22:33
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Killen som gick på dejt med tjejen får väl säga åt henne att bjuda tillbaka på annat sätt..

Precis, genom att betala i natura så sparar man en del pengar.
Citera
2014-07-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Haha Helvete vad regisserat detta program är. Värst är den där Svenne och hans granne. Allt är uppgjort och repliker utgör säkert 90% av programmet. Allt på kanal 5 är mer eller mindre regiserat. Se bara på Morgan och Ola-Conny.
¨
Ja, fan vad dåligt. Nu pissar på på programmet, så uppenbart att de sitter och hittar på, hur jäkla dumma tror de att vi tittare är.

De vill skapa en IRL Ove Sundberg karaktär, fan vad B!
Citera
2014-07-21, 22:39
Medlem
Crashs avatar
De räknar så konstigt på vad de sparar också. Var ju inte så att hon sparade 2 lax på sminket och parfymen, hade hon köpt produkterna hade hon ju kunnat använda de massa gånger.

Sedan att köra vinet i sodastreamen kunde lika bra köpt nåt billigt mousserat istället och hällt över så hade hon sparat på kolsyrepatronen

Peter är den enda som är rolig att titta på, han gör sköna saker med glimten i ögat
Citera
2014-07-21, 22:40
Medlem
Citat:

Vem vet vad som hände när Anal 5 lämna platsen :-D :-D
Citera
2014-07-21, 22:44
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Du hittar länk till bloggen i denna tråd: (FB) Ung bloggerska och mamma skriver deepthroat guide

Länken är ju tyvärr död nu så jag använde web.archive.org. Det är första gången jag sökt upp cachade sidor så det är mycket möjligt att det finns bättre verktyg. Här har du en direktlänk som föörhoppningsvis funkar.

https://web.archive.org/web/*/http://shimoangel.blogg.se/

det här verkar vara hennes "nya blogg"? http://www.nattstad.se/sofia.rylin
Citera
2014-07-21, 22:47
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
det här verkar vara hennes "nya blogg"? http://www.nattstad.se/sofia.rylin

Är väl inte ens samma tjej?
Citera
2014-07-21, 22:55
Medlem
Hur tänker den där Sofia Rylin? Skämma ut sig totalt i TV och stolt deklarera att hon är äckligt snål och har en vidrig personlighet. Vilken rekryterare kommer i framtiden att vilja anställa henne? Hur kommer det att gå med de sociala relationerna? Tänker hon ens på konsekvenserna långsiktigt?
Citera
2014-07-21, 23:27
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsmurf
Pinsam tjej, skulle inte bli så himla glad om jag märkte att jag köpt hem något så hade något svettats i de. Sen tycker inte jag att man säger att man vill ta taxi och sen inte tänkte betala för det eller dela, pinsamt.
Tvättar du inte nya kläder? Om det har använts en gång borde det inte bli något man märker på.

Men hur fan kan man använda nya kläder? Så jävla äcklig känsla och huden får en fint lager av något jävla skit som sitter på varje plagg

Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Och resten av cykelslangen kan han göra kondomer av, så sparar han sperma också!
Kan använda det till att laga hålen i däcken när ungarna kör sönder dom

Citat:
Ursprungligen postat av Majgull
Och oavsett om man sparar några spänn eller inte, skulle jag skämmas ihjäl om jag lät mina barn gå i gamla slitna foppatofflor som lagats i sulan flera gånger. Går bort! Man sparar inte in på sina barns kläder och skor, basta!

Om HAN vill gå i ett par lagade gamla äckliga foppatofflor och tro att han sparat 400 spänn om året på det, fine. Det lider ingen annan av.
Det är ju tack varje dig som barn blir mobbade för att dom inte har det nyaste, dyraste jävla pucko

Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Precis, genom att betala i natura så sparar man en del pengar.

Citat:
Vart är alla feminister nu då? Ingen klagar
Citera
2014-07-21, 23:45
Bannlyst
Citat:

Han fick nog valuta för pengarna

Svenne och grannen var nog fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in