Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Tror du har rätt för dig.
Och angående den sista meningen: det kunde ha blivit HAN istället som hon riktade
in sig på med sin mordiska strävan.
Fast nu verkar det ju som om han inte riktigt kunde släppa taget om henne utan velade
fram och tillbaka mellan de två tjejerna och därför levde väl ändå ett visst hopp hos
vederbörande och då blev det rivalen som skulle utplånas från jordens yta.
Samtidigt till JA´s "försvar", jag tror att väldigt många av oss suttit i en situation där vi varit väldigt intresserad/kär i två personer samtidigt och hur svårt det kan vara att faktiskt välja den ena, man väger för och nackdelar mot varandra och Jonna hade säkerligen (för JA) sidor som han gillade hos henne som inte Lovisa hade och tvärt om.
Jag sitter just nu i en situation där jag inte vet vilken kvinna jag ska välja, inte legat med någon av dem ännu men båda två är sådana som jag mycket väl skulle kunna se som mammor till mina framtida barn mm....en oerhört jobbig sits.
Jag tror att man när man till slut väljer bort en av personerna (i de flesta fall gör man det) måste vara ärlig mot den man väljer bort och inte ens ge några små förhoppningar om att "kanske längre fram" ....