Liverpool, Sevilla och Milan är enligt spanska AS intresserade utav Isco.
Manchester City borde väl vara intresserade? med tanke på att de gjorde allt för att värva honom i sommar. Det är lite trist att Real inte satsar fullt ut på Isco om Di Maria lämnar, istället kommer James köpas in. Det är helt förståeligt ifall han vill lämna för en sådan talang ska fan inte nöta bänk.
Isco skrev på sin twitter för två dagar sedan att "allt är en lögn", det var då ryktena om framför allt en utlåning till Milan hade startat. Jag tror inte han lämnar Madrid.
James Rodriguez verkar ha spelat sin sista match för Monaco då han inte vill riskera att bli skadad för att det skulle kunna förhindra en flytt till Real Madrid.
Di Maria är den som mest troligen kommer försvinna och eventuellt Isco likaså.
Jag tycker dock att det varit väldigt tyst om Di Maria på sistone, senaste jag hörde var att PSG inte kunde köpa honom pågrund utav FFP reglerna men vart skulle han då gå isf?
Om nu James går till Real som allt tyder på så kan väl knappast Di Maria stanna? Dem båda kan inte lira tillsammans på mittfältet, det blir för offensivt, och jag har svårt att se att någon nöjer sig med en bänkplats lite då och då. Känslan är att Di Maria får börja leta boende i Paris.