2014-07-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
ja det är ett jävla mysterium

Speciellt en telefon utan siffra
Citera
2014-07-16, 23:19
Medlem
- Telefonikon utan siffra betyder att personen inte har varit aktiv på minst en timma men att personen behåller en inloggning på en telefon.
- Ingen ikon betyder att personen inte är online eller har inaktiverat chatten. Har personen bara en inloggning på webben och inte på en telefon så visas ingen ikon om de är offline.

Ja, det här blev berättat för mig.
Citera
2014-07-17, 14:27
Medlem
Xcango013s avatar
Någon som vet hur man enkelt kan spara Facebook videos från en grupp som är "gömd" går inte med hemsidor som annars funkar att ladda ner videos med, det är för att man måste vänta på att bli godkänd i gruppen så sidan kommer inte åt klippet. Har DownThemAll och OneClick men kan ändå inte ladda ner videos från Facebook
Citera
2014-07-17, 17:08
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcango013
Någon som vet hur man enkelt kan spara Facebook videos från en grupp som är "gömd" går inte med hemsidor som annars funkar att ladda ner videos med, det är för att man måste vänta på att bli godkänd i gruppen så sidan kommer inte åt klippet. Har DownThemAll och OneClick men kan ändå inte ladda ner videos från Facebook

Tror inte du kan ladda hem videos som inte är offentliga i sekretessen alls...
Citera
2014-07-17, 23:11
Medlem
Admiral Krags avatar
Kolla här, på Aftonbladet har vi knappen "rekommendera" också får man skriva dit en fånig beskrivning & klicka ok, men inte fan dök den upp i mitt nyhetsflöde på min sida, vad är grejen?
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19232024.ab
Citera
2014-07-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linesmangbg
Facebook har under året uppdaterat sina sekretessinställningar och tillåter nu inte längre att användare döljs i Facebooks sökresultat. Med andra ord är vi alla nu sökbara på Facebook.

Gäller detta fortfarande? Vet en person som har Facebook, men som jag inte hittar. Falskt namn?
Citera
2014-07-21, 23:54
Medlem
Kan man inte kolla hur en omslagsbild blir först, innan man börjar använda den - en preview funktion?
Citera
2014-07-22, 06:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vote
Kan man inte kolla hur en omslagsbild blir först, innan man börjar använda den - en preview funktion?
Jo. Prova att lägga upp en omslagsbild? Så får du se hur det blir innan du godkänner den.
Citera
2014-07-22, 11:17
Medlem
WhaleMales avatar
Hej!

Jag undrar om man kan adda en kompis till fb och man kan göra så den inte ser ens aktivitet i flödet.
Jag vill inte att personen ser vilka artiklar, andras kommentarer etc jag likar dagligen alltså.

går det att ordna?
Citera
2014-07-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jo. Prova att lägga upp en omslagsbild? Så får du se hur det blir innan du godkänner den.

utan att någon ser att jag ändrat den?
Citera
2014-07-22, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vote
utan att någon ser att jag ändrat den?
Japp, om du inte godkänner ändringen kan du istället avbryta och då kommer du ha kvar din gamla omslagsbild (eller ingen om du inte hade någon innan). Om du godkänner blir det dock din nya omslagsbild, så klart, och då kan ju folk se den, men inte före dess.
Citera
2014-07-22, 19:57
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!

Jag undrar om man kan adda en kompis till fb och man kan göra så den inte ser ens aktivitet i flödet.
Jag vill inte att personen ser vilka artiklar, andras kommentarer etc jag likar dagligen alltså.

går det att ordna?

Sekretess - vem får se vad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in