Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-15, 20:17
  #13
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
När Kent kickas kommer han forsätta sin kamp i ett parti där han verkligen får dra ut svängarna och inte behöva hålla i handbromsen. ND eller svenskarnas parti passar honom bättre. Då behöver han inte hymla med sina rasistiska åsikter som SD måste göra för att framstå som seriösa och inte främlingsfientliga.

Frågan är bara om de tycker det är världens kanonidé att ha en jude i sitt partitoppen
Citera
2013-06-18, 19:09
  #14
Medlem
Panspectralists avatar
Detta måste vara det mest skvallerlösa skvallertråd i FB:s historia. Nästan så man skulle kunna misstänka partiskhet på FB - om man inte visste bättre, förstås
Citera
2013-06-18, 19:26
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panspectralist
Detta måste vara det mest skvallerlösa skvallertråd i FB:s historia. Nästan så man skulle kunna misstänka partiskhet på FB - om man inte visste bättre, förstås

Konstigt inlägg. Vem vet bättre?
Tråden om honom i politikdelen av forumet är på 150+ sidor där finns troligen även massa skvaller om det behagar er.
Citera
2013-12-05, 17:27
  #16
Medlem
Kabeldragares avatar
Här är lite insyn i hans twitterflöde
Han visar hur hög argumentationsnivå han håller...
Han spottar gladeligen ut sig förolämpningar åt höger och vänster.

http://www.interasistmen.se/dumheter...-twitterflode/
Citera
2014-07-18, 13:40
  #17
Medlem
Drullknulls avatar
Förra månaden såg jag Kent på Kastrup flygplats. En liten klent byggd "man" med boxaransikte, som ett litet ondskefullt troll. Självklart var lusten stor att ge bastarden rejält med stryk, fast han såg fysiskt inkapabel att kunna bjuda på motstånd varför han lämnades ifred.

Ful på bild, än värre i verkligheten.
Citera
2014-07-20, 14:20
  #18
Avstängd
Kent Ekeroth (SD) inblandad i stort bråk på krog i Halmstad (20/7 -14)

"Riksdagsledamoten Kent Ekeroth (SD) var i natt inblandad i ännu en incident på krogen.

Efter att några andra gäster på James rockbar i Halmstad bett honom gå ska hans säpovakter börjat spreja pepparsprej och dragit fram en teleskopbatong.

– Det var en fotbollshuligangruppering som var inne på stället - inte vanliga fans, som inledde det aggressiva beteendet mot mig och tjejerna i mitt sällskap, skriver Ekeroth i ett mejl till Aftonbladet
"

"Strax innan klockan 03 var polisen på plats med sju patruller, varav några var bussar. Även hundpatruller larmades till platsen."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19248527.ab

Någon som var på plats och bevittnade kalabaliken?
Citera
2014-07-20, 14:25
  #19
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartfeldt
"Riksdagsledamoten Kent Ekeroth (SD) var i natt inblandad i ännu en incident på krogen.

Efter att några andra gäster på James rockbar i Halmstad bett honom gå ska hans säpovakter börjat spreja pepparsprej och dragit fram en teleskopbatong.

– Det var en fotbollshuligangruppering som var inne på stället - inte vanliga fans, som inledde det aggressiva beteendet mot mig och tjejerna i mitt sällskap, skriver Ekeroth i ett mejl till Aftonbladet
"

"Strax innan klockan 03 var polisen på plats med sju patruller, varav några var bussar. Även hundpatruller larmades till platsen."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19248527.ab

Någon som var på plats och bevittnade kalabaliken?
Nå, i den mån det begåtts något fel är det snarare sÄPO än Ekeroth som skall lastas i detta fall.
Citera
2014-07-20, 14:25
  #20
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Att starta konflikter är Zionisters signum och då SD styrs av Zion är detta en naturlighet.

http://www.radioislam.org/islam/sven.../sd_zionit.htm

Radioislam .
Läs artikeln så framgår det tydligt att det inte var Ekeroth som startade bråket. Inte ens Aftonbladet försöker antyda det.
Var det personer från Firman? Huliganer är ju ett vitt begrepp, vissa skulle säkert hävda att Black Army är huliganer, eller att valfri person som brölar en ramsa är huligan.
__________________
Senast redigerad av Storalf 2014-07-20 kl. 14:31.
Citera
2014-07-20, 14:33
  #21
Medlem
Så summerar man Aftonbladets artikel så har inte Kent gjort något och hans vakt gör bara sitt jobb.

DVS nyhetstorka en dag som denna.
Citera
2014-07-20, 14:36
  #22
Avstängd
cramors avatar
Varför ska gästerna säga till att Kent inte får vara där? Löjligt..
Citera
2014-07-20, 14:37
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskHuligane
SD kanske ska ge Kent alkoholförbud?

Varför då? Har han gjort något fel genom att vistas på krogen?
Citera
2014-07-20, 14:38
  #24
Medlem
tzjs avatar
Om man nu är en sådan problemmagnet, varför i helvete envisas man med att gå på krogen då?
Hade jag varit en omskriven politiker som hamnat på löpsedlarna med jämna mellanrum, så hade jag ganska snabbt övervägt att ge fan i krogbesök.

Även om det inte skulle vara "mitt" fel om bråk startades. Nedsatt konsekvenstänkande och en dragning åt onödiga situationer lider han av. Klantröv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback