2014-07-18, 13:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Jag funderar på en massage i Stockholm, inom ca en mil från innerstan och kollar här: http://www.thaimassageguiden.se/

Vad säger ni rent generellt, betyder många stjärnor, dvs. positiva betyg, att det är seriös massage? Säger det någonting om oddsen för att de erbjuder erotiska inslag eller är oddsen för det lika oavsett om de har höga eller låga betyg?

Min recension kommer lite senare...
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2014-07-18 kl. 13:42.
Citera
2014-07-18, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag funderar på en massage i Stockholm, inom ca en mil från innerstan och kollar här: http://www.thaimassageguiden.se/

Vad säger ni rent generellt, betyder många stjärnor, dvs. positiva betyg, att det är seriös massage? Säger det någonting om oddsen för att de erbjuder erotiska inslag eller är oddsen för det lika oavsett om de har höga eller låga betyg?

The star betyder ingenting. Seriösa recensenter kanske glömmer bort, eller vet inte hur man gör för at plutta stjärnor. "Uppbackare" av salongerna skriver fina recensioner och är väldigt noga med att plutta fem-stjärnigt. Betr. oddsen kanske man kan kolla på Bet.com.

Det är ju fullt möjligt att besvikna kåtbockar som blir nekade extraallt skriver en rasande dålig recension och sätter noll stjärnor, medan seriösa massagekunder recenserar massagen och om den är bra sätter fullpoängare. Men som sagt störs systemet också av ägarintressenter. Så oddsen är omöjliga att sätta. Det får väl bli att tippa 1,2 och gardera med kryss även om sådana stryktips blir dyra.
Citera
2014-07-18, 15:04
Medlem
Undrar om det finns något Thaimassageställe i Stockholm där massagen utförs av europeiskatjejer och inte Thaitjejer? Känner någon till ett sådant ställe?
Citera
2014-07-18, 15:17
Medlem
prova carolinas erotiska oljemassage
Senast redigerad av 1claes 2014-07-18 kl. 16:05.
Citera
2014-07-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm-born
Har ni varit med om att när man nekat ett HJ för att sedan leka lite med sig själv, så säger hon att man ska sluta och att de kostar 200kr att leka själv, handduken kostar.
Där dog stämningen lite kan jag tala om....

jag har varit med om samma jag var på ett ställe frågade om extra när hon sa nej. Det var mycket teas innan och ingen handduk. hon frågade om jag brukade få extra men att hon inte gjorde det. Däremot hade hon inget mot att jag runkade själv. Jag fick en servet och hon masserade medan jag runkade
Citera
2014-07-18, 15:53
Medlem
Har ringt runt massa ställen i norra Sthlm och frågat om Ladyboy som kan massera. Men ingen verkar ha eller vill inte säga att de har på telefon. Någon till och med skrattade åt mig i telefonen. Är det någon som vet en salong där det finns. Jag vet att jag borde gå runt och fråga, men det känns lättare att ringa i så fall
Citera
2014-07-18, 16:25
Medlem
Citat:

Det är inte salongen som erbjuder extra utan är en affär mellan dig och tjejen. Så det går inte att säga att du med 100% får extra på en salong, är inga bordeller. Men vissa är snudd på faktiskt.
Så ut och prova. En tvätt av juvelen är att föredra och inte lukta ladugård samt trevlig brukar alltid vara bra.
Citera
2014-07-19, 10:10
Medlem
Citat:

Nej, antal stjärnor betyder hur nöjd besökaren är med
Massagen,Lokalen,Bemötande osv....
Citera
2014-07-19, 11:16
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znusmumriken
Har ringt runt massa ställen i norra Sthlm och frågat om Ladyboy som kan massera. Men ingen verkar ha eller vill inte säga att de har på telefon. Någon till och med skrattade åt mig i telefonen. Är det någon som vet en salong där det finns. Jag vet att jag borde gå runt och fråga, men det känns lättare att ringa i så fall
Du kan nog varken fråga i telefon eller i salong. Du kommer aldrig att få svar.
Citera
2014-07-19, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Nej, antal stjärnor betyder hur nöjd besökaren är med
Massagen,Lokalen,Bemötande osv....

Läser du inlägg väldigt selektivt?

(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)
Citera
2014-07-19, 17:41
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Läser du inlägg väldigt selektivt?

(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

Nu sällar jag mig till skaran som ärligt stör mig på din attityd. Ditt inlägg, citerat ovan, tolkar jag som att du på fullaste allvar menar att bara för att du svarat på en fråga, så är det det enda riktiga svaret och att ingen annan bör få svara?

Är det så? Isf kan du fara åt h-e. Är det inte så, så blir jag glad för att ha tolkat dig fel
Citera
2014-07-19, 19:04
Medlem
Nån som vet en bra och öppet massage ställe i Sthlm just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in