2014-07-17, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIockren
Undrar lite angående resistens. Hade tänkt sluta röka nu ett tag, säg tre-fyra veckor i alla fall. Innan har jag rökt i stort sett dagligen, och anser att jag har en rätt hög resistens, en femma bra gräs räcker för mig i kanske tre-fyra dagar (meckar väl runt 0,4-0,5 g per spliff).
Kan jag räkna med att ha en märkbart lägre toleransnivå efter detta uppehållet, eller krävs det att man slutar med det under flera månader?
Förstår såklart att det är högst individuellt, men hade gärna fått en fingervisning.

En femma på 3-4 dagar är inte så mycket, toleransen kommer nog försvinna på några veckor.
Citera
2014-07-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
En femma på 3-4 dagar är inte så mycket, toleransen kommer nog försvinna på några veckor.
Ah, okej, goda nyheter! Trodde att det var ganska tåligt, när jag började röka så kunde en femma räcka en vecka lätt, och då hade jag tillgång till betydligt sämre gräs också. Tack för svaret!
Citera
2014-07-18, 17:31
Medlem
Snabb fråga

Då jag tar blodprover för medicin av diverse hjärnspöken. Finns det risk att de får nys om ett eventuellt bruk eller är det nåt de måste leta efter specifikt för att hitta?
Citera
2014-07-18, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soulborn
Snabb fråga

Då jag tar blodprover för medicin av diverse hjärnspöken. Finns det risk att de får nys om ett eventuellt bruk eller är det nåt de måste leta efter specifikt för att hitta?

De måste leta specifikt för att hitta det, var lugn min vän, jag var också jävligt nojjig i början!
Citera
2014-07-18, 18:07
Medlem
Tack Applejacks, då kan jag vara lugn
Citera
2014-07-18, 20:43
Bannlyst
Tja har en fråga, mina plantor bara växer och växer efter redan 1-2v. Bladen är gröna och fina, men har börjat få en grå nyans typ. Någon som vet vad det kan vara?
Citera
2014-07-18, 22:35
Medlem
AnguishNbudwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderJoha91
Tja har en fråga, mina plantor bara växer och växer efter redan 1-2v. Bladen är gröna och fina, men har börjat få en grå nyans typ. Någon som vet vad det kan vara?
Har du riktigt otur så kan det vara att dom börjar ruttna
Citera
2014-07-19, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnguishNbudwire
Har du riktigt otur så kan det vara att dom börjar ruttna

Nja det tror jag inte för dom blir större för varje dag som går så ruttna misstänker jag ej.. Hur lång tid brukar det ta innan stammen tjocknar till för det verkar som bladen väger allt för mycket ändå fläktas det under ljustimmarna.
Citera
2014-07-19, 19:30
Bannlyst
Kan någon snäll själ tala om för mig om min lilla blomma mår bra?

http://imageshack.com/a/img539/706/98d9b1.jpg
Citera
2014-07-19, 19:30
Medlem
Tänker ställa den här frågan i denna tråd fastän jag inte är en nybörjare.
Vad är en bra våg? Aldrig ägt någon, och vill inte lägga ut någon förmögenhet på en, vill ha en noggrannhet på 0.1 gram. Mer exakt än så är bara löjligt. Vill max betala 500kr. Dom jag hittat är uppemot 1000-15000kr, vilket känns overkill. Gärna i skala som får plats i fickan!
Senast redigerad av SCWenT 2014-07-19 kl. 20:23.
Citera
2014-07-19, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SCWenT
Tänker ställa den här frågan i denna tråd fastän jag inte är en nybörjare.
Vad är en bra våg? Aldrig ägt någon, och vill inte lägga ut någon förmögen het på en, vill ha en noggrannhet på 0.1 gram. Mer exakt än så är bara löjligt. Vill max betala 500kr. Dom jag hittat är uppemot 1000-15000kr, vilket känns overkill. Gärna i skala som får plats i fickan!

Claes Ohlson har en pocket våg typish kostar 800 om ja ej minns fel..
Citera
2014-07-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderJoha91
Claes Ohlson har en pocket våg typish kostar 800 om ja ej minns fel..
Jo, men har riktigt tight om pengar, och vill mest kunna bevisa för min kran att jag inte får ärliga bitar. :/ Får alltid ner mot 3.5an ser det ut som. Så vill kunna ha med någon billig bara för att kunna ta med och visa att jag får för lite från hen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in