Synd man såg den här tråden först nu. Hoppas det gick bra för TS att reparera skadan! Berätta gärna hur du gjorde detta?
Även om jag inte känner igen situationen exakt så tycker jag nog att det lät som ett solklart val att betala 1500 och se fram emot aktiviteten. Att TS gick på flashback och frågade om råd framför alternativet att ventilera sina funderingar med folk på arbetsplatsen får mig att undra över TS personlighet..
För övrigt blir jag ärligt talat upprörd av snåltänkandet bland folk här i tråden... Upplevelser borde i min mening utgöra en större del av de flestas budget. Jag ser dagligen folk lägga 1500 på betydligt mer ovärda saker... och att TS sen följde rådet att lägga 1/3 av vad dom andra lade

.. Att få 37k som nyexad är ingen jävla rättighet i det här landet. Jag tror man får ge och ta lite ibland. Att satsa lite extra på gemensamma aktiviteter då och då är nog billigt och trevligt sätt att knyta bra kontakter för framtiden, speciellt om man jobbar i en lukrativ branch.
Min erfarenhet är att teamwork-kapaciteten (som även inbegriper rövslickeriet uppåt i ledet) i de flesta fall är viktigare än vad man är kapabel att göra för faktiskt arbete. Kan väl iof vara olika i andra brancher men överlag verkar det stämma.
Detta är mina egna reflektioner. Jag vet tyvärr inte vad TS har för ambitioner, vad han är för typ av person, eller hur det igentligen ser ut på arbetsplatsen.