2014-07-18, 23:01
Medlem
EttNypons avatar
http://instagram.com/p/m0uHqeNG_d/?modal=true

Det där är något av det äckligaste/roligaste jag sett. Hur hög?

För övrigt tror jag att Bernys "huvuddrog" alltid varit amfetamin, men heroin andas mer misär och är kanske någonting hon brukat i perioder och tänt av igen men ett tungt heroinmissbruk? Allt jag ser är en tjackis/blandmissbrukare och handlade inte alla domarna om just amfetamin? Det bevisar visserligen ingenting men ändå...
Citera
2014-07-19, 02:22
Medlem
Denosynliges avatar
Såg att Jackie Ferm hade svarat på en kommentar hon fick av Berny... Jackie bloggar ju också på finest...
Citera
2014-07-19, 05:46
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon

För övrigt tror jag att Bernys "huvuddrog" alltid varit amfetamin, men heroin andas mer misär och är kanske någonting hon brukat i perioder och tänt av igen men ett tungt heroinmissbruk? Allt jag ser är en tjackis/blandmissbrukare och handlade inte alla domarna om just amfetamin? Det bevisar visserligen ingenting men ändå...

Jag har sagt detta till Berny privat att jag uppfattat just heroin som den absolut farligaste drogen hon kan inta. Hon skrev ett blogg-inlägg för ca 3 månader tror jag där hon beskrev att heroin gör henne "hyfsat egotrippad". Jag skulle vilja säga egotrippad in absurdum där jag dessutom inte längre känner igen hennes personlighet alls. Jag personligen är övertygad om att kan hon bara hålla sej från heroin i framtiden så har hon en mycket god chans att bli så stabil som hon kan bli. Men OM det skulle det vara så att hon tar amfetamin ibland vid sidan av sin medicinering så är inte det bra heller givetvis men precis som du formulerar det... "heroin andas mer tung misär".. utan tvekan.

Ang klippet så är det alltför kort och jag kan inte dra någon slutsats om hennes tillstånd i det - det hade varit en annan sak om det varit ett 5-10 minuters klipp eller något för då hade jag (tror jag eftersom jag känner henne bra) kunnat snappa upp om hon tagit något (och vad)... eller om hon endast var nykter och stressad.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-19 kl. 05:50.
Citera
2014-07-19, 12:19
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon

Hahaha, det där är ju ingenting. Då ska du se denna: http://instagram.com/p/jz8L1HtGz9/?modal=true
Citera
2014-07-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Hahaha, det där är ju ingenting. Då ska du se denna: http://instagram.com/p/jz8L1HtGz9/?modal=true
Herre jistanes! Känns som att jag får se om det när jag är vrålpackad så att det blir mer flyt i talet eller något. Det är ju ett typiskt klipp man hittar på sin mobil och raderar så fort man har lite nyktrare syn på allting, inte fan lägger man upp det till allmän beskådan!
Citera
2014-07-19, 13:12
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:

Hoppsan! Hon verkar vara lite trött i det klippet (åter igen är det svårt för Mig att se om hon är påverkad eller har varit uppe i typ 3 dygn pga klippet är så kort). Det hon säger i slutet är "för det kan börja snackas" (såg att någon undrade över det på kommentarerna jämte klippet). Men vilken begravning är det hon pratar om här egentligen?? (jag har inte världens bästa minne så det kan vara något som jag missat - därför jag frågar er här i tråden)
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-19 kl. 13:20.
Citera
2014-07-19, 14:43
Avslutad
Vilken sjukt skum röst hon har ändå. Har inte sett dokumentären sedan den sändes och aldrig kollat på några av hennes videoinlägg förrän nu. Hade förväntat mig den totalt annorlunda. Hon låter som en fjortonåring.
Citera
2014-07-19, 14:55
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Hoppsan! Hon verkar vara lite trött i det klippet (åter igen är det svårt för Mig att se om hon är påverkad eller har varit uppe i typ 3 dygn pga klippet är så kort).

Men geeee dig. Klart som fan hon är påverkad, det är mer än glasklart. Hon är ju helt jävla väck. Hade hon lagt upp en klipp där hon sitter och skjuter tjack hade väl du sagt "fast vi vet ju inte om det är c-vitamin och hon har bara sitt eget sätt att administrera det på, inte värre än att dricka det!"
Citera
2014-07-19, 15:03
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Men geeee dig. Klart som fan hon är påverkad, det är mer än glasklart. Hon är ju helt jävla väck. Hade hon lagt upp en klipp där hon sitter och skjuter tjack hade väl du sagt "fast vi vet ju inte om det är c-vitamin och hon har bara sitt eget sätt att administrera det på, inte värre än att dricka det!"

Ge mig? Det var Min tolkning som jag redovisade. Vet du svaret till frågan jag ställde eller inte?

Men vilken begravning är det hon pratar om här egentligen??
Citera
2014-07-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Såg att Jackie Ferm hade svarat på en kommentar hon fick av Berny... Jackie bloggar ju också på finest...
Även Alex Erwik har kommenterat väldigt fint i ett av hennes inlägg. Måste vara jobbigt för er som ogillar henne, haha!
Citera
2014-07-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Även Alex Erwik har kommenterat väldigt fint i ett av hennes inlägg. Måste vara jobbigt för er som ogillar henne, haha!

För att Erwik en så populär, viktig och respekterad person som alla beundrar menar du? Och "chefsredaktör" dessutom!

Trodde inte ens att skitportalen Finest fanns kvar längre för att vara ärlig, och varför Berny vill blogga där bland alla bimbos och pundhuvuden kan man undra. Eller inte undra.
Citera
2014-07-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung

Vem då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in