2014-07-18, 13:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nån som minns en serie med bög-robotar och robot-fjollor? Forskare tillverkade robotar med jättekukar som dom knullade, det fanns en flintis och en blond macho robot. Minns inte så mycket mer än detta och en begravning för "grevinnan" som urartade till en orgie i bögsex. Gissar på att den utspelade sig i Italien eller Spanien.

Tippar sent 80tal, tidigt 90tal i tidningar liknande Tung metall och...Epox...hette den så?
Citera
2014-07-18, 13:23
Medlem
franges avatar
Haha, vafan... Låter som något som taget direkt ifrån den gamla kultblaskan Pyton, det var inte något jag känner till men låter minst sagt underhållande!
Citera
2014-07-18, 13:29
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Haha, vafan... Låter som något som taget direkt ifrån den gamla kultblaskan Pyton, det var inte något jag känner till men låter minst sagt underhållande!

Otroligt stört och underhållande. Skulle vara kul att läsa igen! Kan tillägga att det inte var fult tecknat utan såg proffsigt ut. Tror en av bögfjollerobotarna var en agent oxå och hade namn som xxy typ.
Citera
2014-07-18, 14:38
Moderator
Popesizes avatar
Något av Ralf König, månne?
Citera
2014-07-18, 15:05
Medlem
Serien hette Anarcoma och gick i Epix. Eventuellt hette tecknaren Nazario, men jag kan ha fel där.
Citera
2014-07-18, 16:00
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars H
Serien hette Anarcoma och gick i Epix. Eventuellt hette tecknaren Nazario, men jag kan ha fel där.

Den minns jag rätt rolig serie dök upp ett par gånger 87 i Epix om jag inte missminner mig. Det är helt rätt som du säger Nazario som ligger bakom den.
Citera
2014-07-19, 06:53
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars H

Ja för fan, nu när du säger det
Citera
2014-08-14, 10:02
Medlem
Serien Anarcoma tror jag att jag faktiskt aldrig har läst, men jag minns att en serie med detta namn väckte en hel del anstöt och att Horst Schröder fick en del arga brev, varav han publicerade några av dom i nåt nr i Epix, där han även skrev om sina personliga reflektioner kring homosexualitet, vilket var ganska intressant att läsa, eftersom just homosexualitet var nånting som man inte pratade om på den tiden (1980-talet).
Citera
2015-01-08, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Pyton borde återuppstå, gärna fylld med pervo-kris serier :-D
Citera
2015-01-08, 15:56
Medlem
lemonzhellos avatar
Var det inte skräck-kondomen eller nåt? En gay snut, Luigi Maccheroni, som löste en massa fall med avbitna kukar?
Citera
2015-01-29, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Var det inte skräck-kondomen eller nåt? En gay snut, Luigi Maccheroni, som löste en massa fall med avbitna kukar?
Låter som nåt för mig allafall det med kukarna!
Citera
2015-03-21, 20:34
Medlem
Luzurs avatar
Är det samma som handlade om ett litet flicka som hade en stor kuk och alla som hade sex med henne och fick sarren på sig dog? har nån Epix nånstans och där är en sån serie med, bra men surrealistiskt tecknad och alla är typ svettiga och håriga bögar, transor eller allmänt skumma, som den arabiske sultanen som hade bögslavar utan armar och ben.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in