• 1
  • 2
2015-04-24, 22:07
Medlem
Youresocools avatar
Ååh vilken nostalgi. Vet att jag hade några tidningar av Epix med just denna serie under tidigt 90-tal. Var väldigt populär att ta med till skolan och visa upp, samt byta mot antingen en kass butterfly eller en "Zippo" med HD-logga. Sen började hela bytesgrejen om och man blev erbjuden tidningen igen efter 1 år mot att byta in sin stilett eller trimförgasare till moppen. Var liksom en skum rundgång bland såna varor på skolan då.
Citera
2016-01-25, 00:22
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Var det inte skräck-kondomen eller nåt? En gay snut, Luigi Maccheroni, som löste en massa fall med avbitna kukar?
Som man senare gjorde film på: https://www.youtube.com/watch?v=2VvsFNpyYfc
Citat:
Serien Anarcoma tror jag att jag faktiskt aldrig har läst, men jag minns att en serie med detta namn väckte en hel del anstöt och att Horst Schröder fick en del arga brev, varav han publicerade några av dom i nåt nr i Epix, där han även skrev om sina personliga reflektioner kring homosexualitet, vilket var ganska intressant att läsa, eftersom just homosexualitet var nånting som man inte pratade om på den tiden (1980-talet).
?
Inte pratade om på 80-talet? Vilken planet bodde du på?
Visst var toleransen lägre. Men visst farao accepterades bögar i princip överallt, och jodå, vi pratade om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in