2014-07-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktamannen
Mannen släppt och ute i det fria och mår kanon.

Mannen blev alltså gripen? Så, vad va han då? En blekfet vit CIS-man med (import?)hustru som ölat bort busspengarna tillsammans med plebset på lokala pizzerian?
Citera
2014-07-17, 15:38
Medlem
gaphalsens avatar
Citat:
- Jag har aldrig sett något liknande. Jag blev ganska tagen av det. Det var verkligen brutalt, säger vittnet.

VÅLD MOT TJÄNSTEMAN och FRAMKALLANDE AV FARA FÖR ANNAN
GÖTEBORGS TINGSRÄTT

Citat:
******* ********* har angripit busschauffören ******* ****** med våld när denne körde buss. Det hände den 2 januari 2014 på riksväg 40 vid Örgrytemotet i Göteborg. ******* ********* utdelade ett slag i ansiktet på målsäganden.

Ingen trodde väl att det var första gången de var inblandade i en massa skit.
Citera
2014-07-17, 15:39
Medlem
Onsala är i Praktiken Hallands/Kungsbackas gräddhylla. Ganska dyra huspriser i området.

Tänkte bara att det kanske är intressant att veta för er som inte känner till området.
Citera
2014-07-17, 15:42
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
Har en vän som är busschaffis. I vissa områden får de inte kontrollera om ungdomarna har giltiga busskort eller sms biljetter. Det blir för ofta bråk. Facket har stoppat det. Därför åker alla ungdomar gratis. De är väl medvetna om att SL beordrat detta och utnyttjar det maximalt.

Moralen bland chaufförerna är helt förstörd då de känner sig som privatchaufförer åt somalier och araber som aldrig arbetar betalar skatt eller uppför sig. Samtidigt ska de själva köra på splittrade scheman och börja 06på morron och jobba till 10 och sen vara lediga 4 timmar 10-14 för att sedan jobba 4 timmar igen. De åker till jobbet 05.30 och kommer hem 18.30 och får 8 timmars pröjs för det.
För jävligt, bortsett från att de flesta chaffisar är blattar numera..

Att GM har vita ben behöver inte innebära WT, kan ju vara en polack, jugge eller annat östeuropéiskt avskum..
Citera
2014-07-17, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Att spotta folk i ansiktet när man knte får som man vill är kutym i arabländerna. ungefär som att kasta en sko på någon. Luktar helt klart MENA.

Nej luktar helt klart svennebeteende. Highfivea efter en misshandel låter inte särskilt sunt, alltså svenskt. Men svennen blir väl glad när han åstadkommit nog så stort. Det som pekar ytterligare för gm med svenskt ursprung är att allt fler invandrare arbetar som busschaufförer, särskilt i storstäder och däromkring. Vidare är det ramadan nu så mena folk håller sig till det lugna.
Citera
2014-07-17, 15:54
Medlem
Tja, vilka är det som begår den här typen av imbecillartade och idiotiska vansinnesdåd år 2014 i klar majoritet? De i förnekelse med händerna framför ögonen vill förstås tro och hoppas att det rör sig om Reine Karlsson och Sonja Johansson som är ute efter en gratistripp på bussen. Hade detta varit för 15-30 år sedan så hade jag inte alls uteslutit Reine och Sonja, fast Sverige 2014? Näh, jag tror inte det.
Citera
2014-07-17, 15:58
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Tja, vilka är det som begår den här typen av imbecillartade och idiotiska vansinnesdåd år 2014 i klar majoritet? De i förnekelse med händerna framför ögonen vill förstås tro och hoppas att det rör sig om Reine Karlsson och Sonja Johansson som är ute efter en gratistripp på bussen. Hade detta varit för 15-30 år sedan så hade jag inte alls uteslutit Reine och Sonja, fast Sverige 2014? Näh, jag tror inte det.

Även om det i normalfallet är invandrare som står för oprovocerat våld av detta slaget, så får man se till omständigheterna. Omständigheterna talar för att det är mycket mer sannolikt att det handlar om WT.
Citera
2014-07-17, 16:02
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vad som talar emot att det är invandrare är dels att det är en man och en kvinna och dels att det är en busschaufför som misshandlats. Busschauffören är med största sannolikhet invandrare, om vi ska se till statistik, och invandrare är inte alls lika snabba med att misshandla sina egna helt oprovocerat, som man ändå får säga att detta är.

Säg inte det, invandrare är ju knappast en homogen grupp. Finns ju många grupper i konflikt med varandra, exempelvis Balkanländerna, shia/sunni muslimer osv.

Betyder ju inte att det är en invandrare dock. Utgår man från att filmen ej har blivit vitpixlad ser det ju onekligen ut som gm är vit.
Senast redigerad av Lingon_ 2014-07-17 kl. 16:08.
Citera
2014-07-17, 16:06
Medlem
Med tanke på området. Så tror jag nog snarare på Svenskar, packade svenskar som ändå var smarta nog att inte ta bilen hem utan skulle på bussen, men hade uppenbarligen inte busskort. Blev kinkiga och spårade ur.

Alcohol is one hell of a drug.

Och har ni inte sett svenskar spåra ur på fyllan så har ni inte varit ute tillräckligt mycket.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2014-07-17 kl. 16:10.
Citera
2014-07-17, 16:13
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Nej luktar helt klart svennebeteende. Highfivea efter en misshandel låter inte särskilt sunt, alltså svenskt. Men svennen blir väl glad när han åstadkommit nog så stort. Det som pekar ytterligare för gm med svenskt ursprung är att allt fler invandrare arbetar som busschaufförer, särskilt i storstäder och däromkring. Vidare är det ramadan nu så mena folk håller sig till det lugna.

Det luktar skitsnack är vad det gör. Ingen beter sig så förutom psykopater.

I övrigt måste busschaufförer få bättre omdöme i situationer där det kanske inte är lämpligt att bråka om biljetter... Jag åker inte buss alltför ofta men har ändå sett flera busschaufförer bråka där jag märkte att det kanske kommer sluta illa.
Senast redigerad av mazdaq 2014-07-17 kl. 16:16.
Citera
2014-07-17, 16:46
Medlem
Enligt hörsägen så ska mannen vara bosatt i något som kallas Lillekärr Södra. Vet inte vad det är för ett område. Har dock inget namn ännu.
Citera
2014-07-17, 16:56
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Hur fan kan man komma till Sverige, få massor med bidrag ( Asylsökande får mer bidrag än en Svensk som har jobbat hela sitt liv ) och allting, sedan när man inte får åka buss gratis så spottar man chaffisen ansiktet.

WTF!!

Kan det bli mer svenskt än dessa två!! Nej det kan det inte bli!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in