Citat:
Ursprungligen postat av
skogsguru
Har haft samma problem en längre tid. Det enda som hjälper är att mejla supporten och beskriva felet.
Efter ett par mejlningar åtgärdades problemet för mig, så nu kommer jag in på kontot igen! Beloppen på mitt konto stämmer fortfarande inte, saldot är några hundra för högt.
Girasoul: Jag har inte gjort några överföringar eller uttag.. Förr eller senare får de nog bukt med de felaktiga saldona.
Ja det är ju inte så att jag rekommenderar alla att lämna skutan, jag tror inte att TB kan sjunka. Men eftersom jag fortfarande inte fått något jävla svar på varför rent tekniskt det ser ut som att någon form av bedrägeri begicks i samband med att jag begärde mitt sexsiffriga uttag, så lutar det kraftigt åt att jag väljer att få ut mina pengar trots en god avkastning i Sverige och Norge, det känns helt enkelt inte som att risk/reward står i balans när mina pengar uppenbarligen kan försvinna till någon annans konto (inte att det är lite skit i vad som redovisas på någon hemsida), något som inte skulle åtgärdats i tid om jag inte tagit kontakt personligen.
Själva tanken med systemet är väl att man ska kunna skicka in pengar som sedan växer utan någon större inblandning av mig. Men det fungerar ju tyvärr inte så i mitt fall, utan jag måste tydligen sitta barnvakt åt TB som är upptagna med att undvika att svara på mina frågor.