Citat:
Ursprungligen postat av
Spindelfrida
Nu är vi där igen! OY börjar hetsa upp sig och bli otrevlig. Så snart någon kommer med intressant egenhändigt inhämtad information som i allra högsta grad är relevant för tråden, är det alltid någon/några som känner sig trampade på tårna och omedelbart börjar sura som orättvist behandlade treåringar.
Gör nåt själva då, för fasiken! Det står var och en fritt att leta information. Men ge fan i att skjuta budbäraren. Om jag var det minsta tveksam till mina källors uppgifter skulle jag inte publicera dem här. Det har mina +30 år som journalist lärt mig. Plus, det viktigaste av allt, källor avslöjas inte, punkt.
Missade du förresten att duschdraperiet fanns på plats vid min källas besök? Eller är det kanske meningslös information?
Hade dina uppgifter istället varit kopplade till en viss herr B så misstänker jag att det
hade varit annat ljud i skällan...betydligt mindre skepticism och ögon uppspärrade
till bristningsgränsen på merparten av trådens "Kristoffianer".
Där kastar man sig villigt över vad än det kan vara, bara det pekar i den så innerligt
önskade riktningen; åt "karatehållet"...

Är inte så noga med substansen.
Allt duger. Misstänker jag.
Allt som ytterligare kan vara belastande för den dömde styckdräparen vill man inte
veta av helt enkelt. Bort med sånt. Nu tänker jag på macheten och den andra kniven
som du redogjorde för ska ha funnits i KJ:s lägenhet strax innan VB miste livet.
Jag för min del anser dig som helt trovärdig och en av de klart intressantaste rösterna
i tråden.

Stå på dig!