Citat:
Ursprungligen postat av
Spindelfrida
Surt, sa räven om rönnbären. Din härskarteknik biter inte på mig. Inte dina insinuationer heller. Lågvattenmärken allesamman. Jag har aldrig ifrågasatt trovärdigheten hos min källa. Det finns nämligen ingen anledning.
Det var jag som tog kontakt med källan, inte tvärtom. Jag har, och har haft, kontakt med flera personer angående det här fallet. Om man vågar fråga, får man förhoppningsvis svar. Svårare än så är det inte.
Nej det märks att du inte ifrågasatt transan utan istället sitter du och vidarebefodrar svarena
i tråden och ditt starkaste argument till att din källa är pålitlig är för att
du tog kontakt
och inte han. Jag tror att du skall försöka komma ihåg att denna källa inte kommit till tals
i en utredning som till större delen gått ut på att få KJ fälld för mord, åklagarna yrkade på
18 år och Massi livstid och hade åklagarna sett denna källa som viktig hade dom hittat
han, du gjorde ju det och
vågade ju fråga. Tvivlar inte en sekund på att inte åklagarna
också skulle
vågat fråga.
Din transa har nu enligt dig sett mystiska utlänningar, en machete, en hopfallbar jaktkniv
och nu tillägger du även ett duschdraperi till listan, underligt kan tyckas att du är den som
en vecka innan hovrättsdomen föll fick sitta och vidarbefodrar infon till polis. Vad trodde ni
skulle hända kan jag undra men och andra sidan fick du väl svar på detta också från polis,
ingenting kommer att hända med er information blev väl svaret.
Jag varken insinuerar eller kör med någon häskartenik jag är bara ärlig och försöker
förklara för dig att du och din källa fullständigt skenat iväg, försök se det som så
istället för att tro att transan och du tillsammans kan öppna utredningen igen, för
det kan ni inte. KJ är redan dömd.