2014-07-15, 20:18
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Utveckla.

Han menar självklart att om han som sjuttonåring beskrevs som en oslipad diamant, och han nu, fyra (?) år senare fortfarande inte blivit slipad, kanske han fortsätter hela karriären att vara oslipad. Det vill säga att råtalangen finns där någonstans, men kommer inte upp till ytan.
2014-07-15, 20:40
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Han menar självklart att om han som sjuttonåring beskrevs som en oslipad diamant, och han nu, fyra (?) år senare fortfarande inte blivit slipad, kanske han fortsätter hela karriären att vara oslipad. Det vill säga att råtalangen finns där någonstans, men kommer inte upp till ytan.
Killen är 20år. Självklart är han fortfarande oslipad.
2014-07-15, 20:42
Medlem
Kanske börjar det vattnas i munnen på PSG nu och kastar ut Blanc till förmån för Conte?
2014-07-15, 20:47
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Nu när Conte har sagt upp sig från Juventus så tror jag risken/chansen att Pogba med flera försvinner från klubben ökade markant.

Blir det något med Vidal till United? Spekulationer är ju redan långt gångna där.

Jag tror det ska mycket till för att den här affären ska spricka. Allt jag hör tyder på att den snart är i hamn men Woodward kan ju alltid klanta till det på nåt sätt.
2014-07-15, 20:49
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Jag tror det ska mycket till för att den här affären ska spricka. Allt jag hör tyder på att den snart är i hamn men Woodward kan ju alltid klanta till det på nåt sätt.

Wenger får gärna hoppa in i budgivningen och slopa Khedira.
2014-07-15, 20:55
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Killen är 20år. Självklart är han fortfarande oslipad.

Har för mig någon sade han var oslipad nu.

Men tex kanske han blir likt balotelli, grym spelare fast problembarn

Jag har som sagt ingen koll på honom, utan bara vad jag läste lite fort. Funderar på om han är övervärderad och om han är så bra som lfc supportrar säger
2014-07-15, 20:58
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Har för mig någon sade han var oslipad nu.

Men tex kanske han blir likt balotelli, grym spelare fast problembarn

Jag har som sagt ingen koll på honom, utan bara vad jag läste lite fort. Funderar på om han är övervärderad och om han är så bra som lfc supportrar säger

Tycker han har rätt bra förutsättningar för att bli riktigt bra, för hans 20 år så är han väldigt bra och likt suarez kanske han får en riktig skjuts i rätt riktning då han byter till en klubb i LFCs kalibrer.
2014-07-15, 21:01
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Kanske börjar det vattnas i munnen på PSG nu och kastar ut Blanc till förmån för Conte?

Undrar om fransmännen verkligen vill sparka en sådan fransk ikon?
2014-07-15, 21:14
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Wenger får gärna hoppa in i budgivningen och slopa Khedira.

Vidal skulle vara en grym värvning. Han är lik Khedira i spelstilen men mycket bättre sett till spelskicklighet och i offensiven. Jag hade gärna sett chilenaren i vitt.
Senast redigerad av TKD_1337 2014-07-15 kl. 21:16.
2014-07-15, 21:18
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Vidal skulle vara en grym värvning. Han är lik Khedira i spelstilen men mycket bättre sett till spelskicklighet och i offensiven. Jag hade gärna sett chilenaren i vitt.

Vidal ska spela i United o inget annat, ni får vara nöjda med Kroos
2014-07-15, 21:27
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle

Undrar jag om inte det riktiga skälet till att Conte bryter med Juve stavas Gli Azzuri...

...dessutom lär inte PSG kasta ut Blanc. Det är han en alldeles för stor ikon för.
2014-07-15, 21:33
Medlem
Jkrokens avatar
Är det någon som förstår varför Arsenal inte värvar Fabregas med anledningen att mittfältet redan är fullt, för att sedan vara beredda att betala jäkligt mycket för Khedira? I mitt tycke är Fabregas bättre än Khedira och dessutom är han ju Arsenalikon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in