2014-07-15, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
Jisses, det gick att logga in på no-ip.org med uppgifterna. Jag reagerade på att senaste inloggning skedde i april i år Vad är detta?

Om jag fattar rätt så är meningen att sopa igen spåren på nätet?
Citera
2014-07-15, 17:50
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloits
Jodå, jag förstod det
Jo och kan vara väldigt lömska, beräknande, manipulativa och luriga men å andra sidan ganska jätteunderbara!
Det skriver jag också under på att man kan vara med den diagnosen.
Har själv haft en nära anhörig med asp. och han var hur fin och underbar som helst för det mesta.
Nu tyvärr borta ur denna världen.
Senast redigerad av Grandioso 2014-07-15 kl. 17:59.
Citera
2014-07-15, 17:53
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Vad betyder detta?

Om jag det visste! Jag kunde logga in, men hittade ingen info om VB:s ev aktiviteter. Hoppas någon datakunnig kan svara.
Citera
2014-07-15, 17:54
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagn2
En fråga:
När fick kj hunden (Grabben)?

Det måste ha varit på hösten 2012. Hunden var ca sex, sju månader när den dog i februari 2013.

Det finns närmare uppgifter om datum i KJ:s samtalslista.
Citera
2014-07-15, 18:01
Medlem
Imthisnices avatar
Citat:
Om jag det visste! Jag kunde logga in, men hittade ingen info om VB:s ev aktiviteter. Hoppas någon datakunnig kan svara.

(FB) No-ip.com?
http://blogg.tkj.se/dynamisk-dns-gratis-no-ip/

Kanske ger något.

Glöm inte att Prt+Src
Senast redigerad av Imthisnice 2014-07-15 kl. 18:03.
Citera
2014-07-15, 18:03
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloits
Ja, jo hon kanske var på studiebesök och upptäckte även då att tatueraren spridit falsk marknadsföring om sin skicklighet och business så hon ångrar sig, men köper en rulle tejp på vägen ut. Kan vara bra att ha om man ska bli delad och emballerad?

Hon kan mycket väl ha besökt Poppen vid något tillfälle i syfte att göra en tatuering. Inget konstigt alls. Det finns väl en hel del motiv att titta på och bestämma sig för, kanske ville hon avvakta. Telefonnumret visar att hon var intresserad. En tejprulle, kanske en redan påbörjad, kan ha slunkit ner i hennes ficka av misstag - eller inte. Den här kan vara bra att ha, typ, till mina karateskador. Hajar du?
Citera
2014-07-15, 18:05
Medlem
yoloitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Det skriver jag också under på att man kan vara med den diagnosen.
Har själv haft en nära anhörig och han var hur fin och underbar som helst för det mesta.
Nu tyvärr borta ur denna världen.
Ja sorgligt, kan vara oerhört förvirrande när människor som står en nära försvinner från denna värld.

Btw.... KJ försvinner väl snart in på Kumla? Har det kommit fram något beslut om det?
Citera
2014-07-15, 18:06
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imthisnice
(FB) No-ip.com?
http://blogg.tkj.se/dynamisk-dns-gratis-no-ip/

Kanske ger något.

Glöm inte att Prt+Src

Tyvärr, fattar nada. Det behövs en "nörd" för detta.
Citera
2014-07-15, 18:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Tyvärr, fattar nada. Det behövs en "nörd" för detta.
Det verkar vara en sajt för att surfa anonymt, så att den egna IP-adressen inte syns på de sajter man besöker.

Fel: Man kan behålla sin ip-adress även om man har dynamisk adress. Bra att ha om man kör en server.
Senast redigerad av Quarrel 2014-07-15 kl. 18:12.
Citera
2014-07-15, 18:10
Medlem
yoloitss avatar
Citat:
Hon kan mycket väl ha besökt Poppen vid något tillfälle i syfte att göra en tatuering. Inget konstigt alls. Det finns väl en hel del motiv att titta på och bestämma sig för, kanske ville hon avvakta. Telefonnumret visar att hon var intresserad. En tejprulle, kanske en redan påbörjad, kan ha slunkit ner i hennes ficka av misstag - eller inte. Den här kan vara bra att ha, typ, till mina karateskador. Hajar du?
Jo men visst gör jag det.
Men är det verkligen rätt tejp att tejpa karateskador med?
Citera
2014-07-15, 18:31
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Nej, jag tror inte hon hade en taturering Men hon kanske hade tänkt skaffa en och rentav gjort studiebesök???
Hon hade en tatuering på höger överarm, och den var gjord före 101107 (foto fb).
Citera
2014-07-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det verkar vara en sajt för att surfa anonymt, så att den egna IP-adressen inte syns på de sajter man besöker.

Fel: Man kan behålla sin ip-adress även om man har dynamisk adress. Bra att ha om man kör en server.

Det sista stämmer. Någon va där i april. För att komma vidare behöver man E-post adr plus lösenord.
Vet inte om något loggas och sparas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in