2014-07-11, 22:54
Medlem
Känner mig som ett barn på julafton, hittade 2x50 gr al fakher i skafferiet.
Citera
2014-07-12, 13:53
Medlem
Finns det ingen som smugglar in mycket smak och vill sälja då? pallar inte med den jävla frakten och alla skit smak som finns ut på svenska marknaden nu
Citera
2014-07-13, 01:20
Medlem
Fick hem lite godsaker förra veckan.
Dock har jag varit lite tråkig och bara beställt hem Nakhla.

Det blev Mizo Blåbär och Körsbär, Mix Cosmopolitan och Ice Orange Peach.

Fy fan vad bra Mizo är! Enda jag inte gillat 100% är Vattenmelon.
Blåbär är fantastisk, tycker om den mer än Starbuzz Blue Mist(och den är så mycket billigare också).

Cosmopolitan var ok, inget jag beställer igen men jag ångrar det inte.

Orange Peach är något jag alltid måste ha hemma. Den har sparkat ner Nakhla Kokosnöt från förstaplatsen.

Sitter o röker Körsbär nu och det har blivit lite av en favorit, fast det verkar vara lite blommiga noter i den så den smakar lite tvåligt vilket tjejen inte uppskatta riktigt.

Vet att jag har pratat så mycket om att jag vill prova Fumari, men det får vänta till min nästa USA resa, känns så jobbigt att bara kunna köpa 100 eller 1000grams påsar av dom. 250 är min magiska gräns.
Citera
2014-07-15, 10:21
Medlem
Pausfågels avatar
Ni som har beställt från hookahjohn, hur lång tid har det tagit för er att få hem grejorna?
Citera
2014-07-15, 12:59
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausfågel
Ni som har beställt från hookahjohn, hur lång tid har det tagit för er att få hem grejorna?
Brukar väl ta en nio dagar sisådär med USPS...
Citera
2014-07-15, 13:05
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Fick hem lite godsaker förra veckan.
Dock har jag varit lite tråkig och bara beställt hem Nakhla.

Det blev Mizo Blåbär och Körsbär, Mix Cosmopolitan och Ice Orange Peach.

Fy fan vad bra Mizo är! Enda jag inte gillat 100% är Vattenmelon.
Blåbär är fantastisk, tycker om den mer än Starbuzz Blue Mist(och den är så mycket billigare också).

Cosmopolitan var ok, inget jag beställer igen men jag ångrar det inte.

Orange Peach är något jag alltid måste ha hemma. Den har sparkat ner Nakhla Kokosnöt från förstaplatsen.

Sitter o röker Körsbär nu och det har blivit lite av en favorit, fast det verkar vara lite blommiga noter i den så den smakar lite tvåligt vilket tjejen inte uppskatta riktigt.

Vet att jag har pratat så mycket om att jag vill prova Fumari, men det får vänta till min nästa USA resa, känns så jobbigt att bara kunna köpa 100 eller 1000grams påsar av dom. 250 är min magiska gräns.

Nu blir jag nyfiken på Nakhla kokosnöt! Framförallt för att tobaken är så värmetålig. Beskriv gärna smaken lite närmare!
Fruktsmaker är verkligen INTE min grej förutom möjligtvis blåbär och då talar vi Fumaris Blueberry muffin, så det gör väl inte fruktsmaken riktig rättvisa.
Cocos, choklad, mint, mastic, caramel, kaffe, och kryddsmaker är vad jag letar efter.

Lite roligt nu när jag var i turkiet o vattenpipecaféerna ständigt propsar på att AF Druvor och Dubbeläpple är det bästa som har hänt. Döm av deras förvåning när jag gör skär-av-halsen- tecknet som svar XD
Senast redigerad av herbiegirl 2014-07-15 kl. 13:08.
Citera
2014-07-15, 15:35
Medlem
herbiegirls avatar
Jag har rätt mycket tobak i olika smaker som jag kan tänka mig att byteshandla. PMa mig!
Citera
2014-07-15, 20:49
Medlem
Mumfie0s avatar
Nästan så man blev lite sugen på en tredje KM nu när man fick 25% rabattkod av hookahjohn idag men får nog försöka motstå :/
Citera
2014-07-16, 12:21
Medlem
Pausfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herbiegirl
Brukar väl ta en nio dagar sisådär med USPS...

OK, skumt. Beställde för 8 dagar sen, kollar man tracking-nr man fick så har det inte hänt ett skit de senaste 6 dagarna. Står bara "International dispatch ready"??
Citera
2014-07-16, 21:15
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausfågel
OK, skumt. Beställde för 8 dagar sen, kollar man tracking-nr man fick så har det inte hänt ett skit de senaste 6 dagarna. Står bara "International dispatch ready"??
Paketet trackas bara till den amerikanska gränsen. När den lämnar usa hör du inget förrän det dimper ner ett avi där hemma.

Testar Bahrain tobaken jag köpte i Istanbul. Mixade cappuccino med mint och den blev riktigt trevlig o tjock rök blev det! Med Roi hookah beads i Roi ufo pipan blir den helt tyst. Är väldigt nöjd med min investering!
Citera
2014-07-17, 11:00
Medlem
Pausfågel, typ 10dagar sedan jag beställde men har heller inte hört nått ang mitt paket sedan det vart postat i USA. Borde dyka upp endera dagen tycker jag, om det nu inte fastnat i Tullen. Hoppas att dom har många slarviga sommarjobbare på plats. Hahaha.
Hur är det BjK, har du fått ditt paket ännu? Vi beställde ju typ samtidigt.
För övrigt så lyckades jag jaga tag i 2st halva paket tobak i Jordbro via lite lustiga omvägar. Gäller å va fräck å väga fråga. Högg helt enkelt 2st personer på gatan då jag blitt nekad i 2st butiker i både Farsta å Jordbro. :-) Så nu kan man njuta ordentligt på semestern nere på Gotland. Blev Dubbeläpple å Papaya.
Citera
2014-07-17, 14:04
Medlem
pstroem1894s avatar
Hej! Någon som vet någon bra butik som säljer kol och tobak till vattenpipor i centrala Göteborg?

Tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in