Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Fick hem lite godsaker förra veckan.
Dock har jag varit lite tråkig och bara beställt hem Nakhla.
Det blev Mizo Blåbär och Körsbär, Mix Cosmopolitan och Ice Orange Peach.
Fy fan vad bra Mizo är! Enda jag inte gillat 100% är Vattenmelon.
Blåbär är fantastisk, tycker om den mer än Starbuzz Blue Mist(och den är så mycket billigare också).
Cosmopolitan var ok, inget jag beställer igen men jag ångrar det inte.
Orange Peach är något jag alltid måste ha hemma. Den har sparkat ner Nakhla Kokosnöt från förstaplatsen.
Sitter o röker Körsbär nu och det har blivit lite av en favorit, fast det verkar vara lite blommiga noter i den så den smakar lite tvåligt vilket tjejen inte uppskatta riktigt.
Vet att jag har pratat så mycket om att jag vill prova Fumari, men det får vänta till min nästa USA resa, känns så jobbigt att bara kunna köpa 100 eller 1000grams påsar av dom. 250 är min magiska gräns.
Nu blir jag nyfiken på Nakhla kokosnöt! Framförallt för att tobaken är så värmetålig. Beskriv gärna smaken lite närmare!
Fruktsmaker är verkligen INTE min grej förutom möjligtvis blåbär och då talar vi Fumaris Blueberry muffin, så det gör väl inte fruktsmaken riktig rättvisa.
Cocos, choklad, mint, mastic, caramel, kaffe, och kryddsmaker är vad jag letar efter.
Lite roligt nu när jag var i turkiet o vattenpipecaféerna ständigt propsar på att AF Druvor och Dubbeläpple är det bästa som har hänt. Döm av deras förvåning när jag gör skär-av-halsen- tecknet som svar XD