Har faktiskt bara testat Nakhla earl grey, banan och kardemumma. Banan kan du verkligen skippa, men de andra två är nog inte de lättaste smakerna att hitta då fruktsmaker är det som dominerar i affärerna. Om jag hade hittat vanilj, pistach, choklad eller kaffesmak hade jag tagit dessa.
Annars kan jag rekommendera märket Bahrain. Jag har testat deras mint och cappuccino smaker. Väldigt bra märke får jag säga.
AF tillverkas i UAE så det måste du hitta där. Om inte så har flyplatsen garanterat några smaker. De har dock inte gum mastic som jag tycker är ett måste. Fruktsmaker är de som är lättast att hitta och ska du ha annan smak får du leta.
Kolla om AF special edition har kommit dit! Hookah matata, rich cream och banana montana var goda alla tre.
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
Jag åker till Dubai om par veckor och läst att Nakhla som gäller till 95%. Du har inte stött på alternativa där?
Jag har aldrig blivit fan av Nakhla pga stark nikotinhalt eller nikotin kick. Har hört de nya mizo ska vara lättare. Någon smak du kan rekommendera?