Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Kan man alltså anta att det finns funderingar om att Kalmar Tingsrätt har rykte om sig att läcka? Eller är det den specifika domaren som det finns funderingar kring? Här menar jag inte att det skulle finnas funderingar om att domaren skulle vara intresserad av pedofili, jag menar att det kanske ligger till så att domaren rent allmänt anses ha dåligt omdöme.
Spekulationer, spekulationer...
Inte kan man väl inbilla sig att rikskrim agerar utifrån eventuellt skvaller om Kalmar Tingsrätt
eller annat löst skitprat om domaren Annerén för att det finns skribenter i tråden som antyder
att något "annat" ligger bakom rikskrims absurda beteende än vad rikskrim själva uppger
till media och radio. Jag har mycket svårt att tro att detta från rikskrims sida är personligt eller riktat just mot Kalmar Tingsrätt, det är bedrövligt redan som det är men så pass illa som du
lanserar som ett förslag i ditt inlägg tror jag definitivt inte på.
Hursomhelst så blev detta mycket tråkigt för alla inblandade men förhoppningsvis är detta
snart över och rättegången behöver inte tas om, Annerén verkar bli uppbackad av den
juridiska massan kan man i vart fall se i media.