2014-07-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är vad den länkade geggan är ute efter och inte att informera om några ansvariga ..

Så ser inte jag det, men om du har ett bättre sätt att informera om hur feministerna mobbade ihjäl Lucas, så gör det gärna på ditt sätt också. Det viktiga är bara att mörkningen inte skall fungera. Har folk bara hört talas om det, så kan de sedan alltid informera sig ytterligare (i den mån det går).
Citera
2014-07-14, 15:45
Bannlyst
Citat:
Anti-feministiska vantolkningar som visar hela hyckleriet när det gäller deras "försvar" av Lucas .. eller mer exakt som visar att de drar igång tåget enbart för att få spy på feminismen...

Ingen respekt för Lucas alls...

Lucas Hertzman
‏@lucashertzman
Fortsätt vara feminister. Jag blir så stolt över mänskligheten när jag ser personer som faktiskt vågar säga nej till patriarkatet. Älskar er
https://twitter.com/lucashertzman/st...46628781051904

Vår respekt kan säkert diskuteras. Det är dock dina och dina medsystrars händer som är totalt nerblodade så du kan ju försöka dig på den vinkliningen om du vill men verkligheten är ju verkligheten här och vems samvete som är rent är rätt uppenbart det med.
Du har ju dessutom själv erkänt att du skiter i Lukas så vet inte varför du tog denna vinklingen till att börja med, får dig bara ytterligare att se ut som en gigantisk hycklare.
Citera
2014-07-14, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Menar du att Lucas inte var vid sina sinnens fulla bruk?

Nej, att ta livet av sig innebär att man är helt sunt, och hjärnan fungerar säkert på topp!
Citera
2014-07-14, 15:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Vår respekt kan säkert diskuteras. Det är dock dina och dina medsystrars händer som är totalt nerblodade så du kan ju försöka dig på den vinkliningen om du vill men verkligheten är ju verkligheten här och vems samvete som är rent är rätt uppenbart det med.
Du har ju dessutom själv erkänt att du skiter i Lukas så vet inte varför du tog denna vinklingen till att börja med, får dig bara ytterligare att se ut som en gigantisk hycklare.
Jag har aldrig ens haft kontakt med Lucas och känner mig alltså helt oskyldig. Jag använder honom inte heller som ett slagträ och leker hycklare efter hans död - det är du och dina gelikar som hemfaller till det.
Citera
2014-07-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej, att ta livet av sig innebär att man är helt sunt, och hjärnan fungerar säkert på topp!

Jag menar med avsikt på hans åsikt om feminism.
Citera
2014-07-14, 15:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Män är i majoritet av dem som tar sitt liv och det beror då enligt dig på att de inte är helt sunda och att deras hjärna inte fungerar ....

Jag delar inte din uppfattning
Citera
2014-07-14, 15:52
Medlem
Citat:
Jag menar med avsikt på hans åsikt om feminism.

Relevans?
Citera
2014-07-14, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Sa nu sitter du alltsa och sager att L. maste ha haft en "djup sjukdomsbild", for att L forsvarade den idelogi L. faktiskt trodde pa ?!

Classy, verkligen.

"Inom ideologin" lyder dom 2 orden efter som du av någon anledning inte fetade. Skärp dig annars sätter jag dig på ignore för du ju en sällsynt jävla tramsfia verkligen.

Citat:
Jag har aldrig ens haft kontakt med Lucas och känner mig alltså helt oskyldig. Jag använder honom inte heller som ett slagträ och leker hycklare efter hans död - det är du och dina gelikar som hemfaller till det.

Ni har redan skapat "män som näthatar kvinnor" som politiskt slagträ och nu tar ni nada ansvar när ni näthatat ihjäl en av era egna. Ta inte ens ord som "hycklare" i din mun för det är bara smaklöst.
Citera
2014-07-14, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det skulle mycket väl en person som blivit indragen och hjärntvättad av en religiös sekt också kunnat säga. Några manliga dödsoffer är väl också ett litet pris att betala för feminismens mål antar jag. Precis som den katolska kyrkan resonerade när de tystade ner otaliga prästers sexövergrepp mot barn.

Citat:
Relevans?

Relevans för den diskussion som förs i tråden. Försök hänga med.
Citera
2014-07-14, 15:58
Medlem
Citat:
Män är i majoritet av dem som tar sitt liv och det beror då enligt dig på att de inte är helt sunda och att deras hjärna inte fungerar ....

Jag delar inte din uppfattning

Jasso inte?
Så hur tänker du istället?
Citera
2014-07-14, 15:58
Medlem
Citat:
Relevans för den diskussion som förs i tråden. Försök hänga med.

Ja, dra det vidare då. Vart vill du komma?
Citera
2014-07-14, 16:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Helt oskyldig är du definitivt inte. Du står bakom en ideologi som spyr ut ett manshat och bidrar själv med manshat. Du försöker ta bort ansvaret som feminismen har för detta och istället lägga det helt på Lucas.

Du har alltså i stor grad medverkat att piska upp den stämning som ledde till Lucas död och försöker nu svära dig och feminismerna fria från ansvar. Du kan försöka intala dig själv att du är oskyldig för att döva ditt samvete bäst du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in