2014-07-13, 14:48
Medlem
Är oerhört less på Trivago-reklamen och för att inte tala om den kanske ännu mer uttjatade Pantaramera-reklamen.

Hur länge ska dom få hålla på egentligen?
Citera
2014-07-13, 19:30
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Måste fråga vad karln med potätgull heter, jag känner igen honom men kommer inte på något namn.
Ser ut som det är Riise (och Litmanen med popcorn) som gör Ljungberg sällskap, norsk respektive finländsk PL-profil.

I övrigt instämmer jag med alla som nämnt reklamer som telia-garderoben, Volvo/Robyns i-landsdilemma, Max sjukt goda pommes frites och kort sagt alla andra konstlade reklamfilmer som tar avstamp i mediafolkets subkultur, en subkultur som producerat en omvärldsbild de inte kan dölja i sina kreationer. Jag lider med alla de stackars arbetslösa som inte välsignats med ett bildningsintresse och inte vet bättre än att genomlida skiten dagarna i ända. Mår fysiskt illa nog bara av att se på när syskonbarnen degerneras av reklamen när man barnvaktar.
Senast redigerad av sm910dif 2014-07-13 kl. 19:32.
Citera
2014-07-13, 20:36
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotashi
Jag röstar på Max och deras reklamfilm där dom glorifierar sina "crispy fries" som ett resultat av 7 års forskning.

Mest för att en polare som jobbar på Max som talade om för mig att man egentligen bytte potatissort för att det var billigare än deras förra.
Hahaha swerve bitch
Citera
2014-07-14, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
Jag hatar Telia reklamen om nån tjej som ska "komma ut ur garderoben" riktigt vidrig jävla reklam, man ryser nästan till av förskräckelse av hur många hjärnceller som förbrukades när den ideen kom fram. Det har inte heller någonting med Telia som företag att göra heller. Den är bland top 5 sämsta reklamerna jag sett i hela livet.

Håller med, helt klart den värsta reklamfilmen jag har sett, motbjudande och samtidigt fruktansvärt irriterande. Vem i helvete skaffar ett telia abonnemang efter att ha sett den?
Citera
2014-07-14, 12:11
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Mitt senaste hatobjekt är Jackpotjoy. Så fort jag hör rösten som säger ''när du vill ha det lite SKÖJ'' känner jag för att kasta ut tv:n genom fönstret. Deras senaste reklamfilm är fruktansvärd!
http://www.youtube.com/watch?v=y12pmzjNvIw
Citera
2014-07-14, 13:23
Medlem
HukarNs avatar
Citat:
Jag röstar på Max och deras reklamfilm där dom glorifierar sina "crispy fries" som ett resultat av 7 års forskning.

Mest för att en polare som jobbar på Max som talade om för mig att man egentligen bytte potatissort för att det var billigare än deras förra.

Värsta reklamen jag sett.
Avlider varje gång, usch!
Citera
2014-07-14, 20:56
Medlem
donaukinds avatar
Yoghurtreklamen med tanten som äter en yoghurt medans hon talar i telefon med vad jag antar är dottern. "Mhm KLUNK jo vi behöver mer av den där KLUNK madagaskar, den tycker de om MHM KLUNK jo det är nog för att de växer sörru" vad i helvete! Otroligt krystad reklam, det känns som om någon hotar med att skjuta henne om hon inte säger det hon ska och det är bara obehagligt
Citera
2014-07-14, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Yoghurtreklamen med tanten som äter en yoghurt medans hon talar i telefon med vad jag antar är dottern. "Mhm KLUNK jo vi behöver mer av den där KLUNK madagaskar, den tycker de om MHM KLUNK jo det är nog för att de växer sörru" vad i helvete! Otroligt krystad reklam, det känns som om någon hotar med att skjuta henne om hon inte säger det hon ska och det är bara obehagligt

Samt den obligatoriska negerungen hoppandes på studsmattan utanför fönstret.
Citera
2014-07-14, 22:37
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Samt den obligatoriska negerungen hoppandes på studsmattan utanför fönstret.
Har hon en alldeles egen negerunge utanför? Det förklarar ju allt. Kärringen försöker helt enkelt dränka sina sorger över negerungen och reklamfilmen visar att yoghurt dämpar ångesten lika bra som alkohol.
Citera
2014-07-15, 01:44
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Mitt senaste hatobjekt är Jackpotjoy. Så fort jag hör rösten som säger ''när du vill ha det lite SKÖJ'' känner jag för att kasta ut tv:n genom fönstret. Deras senaste reklamfilm är fruktansvärd!
http://www.youtube.com/watch?v=y12pmzjNvIw

Den är ju så sjukt B så jag fattar inte?! Vem blir sugen på att spela på den skiten egentligen?? ''Vem är han? *pekar* ''det är fredrik chattvärden '' *tummen upp''

Citat:

Jag hatar den lockiga killen efter att killen säger var inte det här sjukt gott eller något liknande, så sitter han lockiga och börjar le och se ut som han tänker säga ''hehe vi satt ju just och diskuterade det''
Citera
2014-07-15, 17:26
Medlem
fhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Dom där jävla godisreklamerna där dom viskar hela tiden. Så jävla larvigt.
Håller med! Får rysningar
Citera
2014-07-16, 03:10
Medlem
selannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Är oerhört less på Trivago-reklamen och för att inte tala om den kanske ännu mer uttjatade Pantaramera-reklamen.

Hur länge ska dom få hålla på egentligen?

Är det i Trivago-reklamen som en kille sjunger en fjantig låt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in