2014-07-10, 02:09
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Nu går en jävla välgörenhetsreklam igen och detta är den värsta jag sett. Det är någon organisation som jobbar för att förebygga och bota någon slags ögoninfektion och de visar en massa bilder på folk med äckliga, rinniga och svullna ögon. Må låta känslokallt, men jag vill verkligen inte se det! Särskilt inte i typ två minuter.

Dom exploaterar verkligen folks lidande, men det har fan blivit värre i år! Dom paraderar ju tex en traumatiserad flicka framför kameran och ordet snälla nämns minst 3-4 gånger med en äcklig betoning på snälla. Låter som en tiggare på stan. Vidriga skitreklamer är det.
Citera
2014-07-10, 03:12
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koediff
Det här. Dessutom finns det många småfel som tillsammans gör mig från vettet:
  • Ingen av ostarna ser ut att vara öppnade. Tänkte de verkligen öppna fyra enkilosostar vid en och samma måltid?
  • Varför står cocktailtomaterna i mitten av snurran? Vem får dem?
  • Varför har de skurit upp en hel tallrik med tomater och samtidigt ställt fram en skål med cocktailtomater i mitten av snurran?
  • Varför får den gröna paprikan åka snurra medan det ligger en stor hög med uppskuren röd paprika på bordet som inte snurras?
  • Varför ställer man fram pålägg till en hel månad, men bara en liten klick smör med en smörsked? Det ligger ju minst tre osthyvlar framme.
  • Pappan är ledsen för att han bara ska få äta paprika. Ändå äter barnet i lila en macka med både ost och gurka efter allt är klart. Hur går det till?
  • Det finns åtta pålägg på snurran (om man bortser från cocktailtomaterna i mitten), men bara fem personer vid bordet. Tre pålägg kommer inte ens att röras, om snurrans slutposition ska bestämma vem som får vad.
  • I slutet säger tjejen "Prova Arlas Familjefavoriter [...]". Det som står på ostskivan är "Prova Arla Familjefavoriter"... Vad hände med s:et? Vad är det de gör reklam för? Är det Familjefavoriter, som tillverkas av Arla, eller är det Arla Familjefavoriter?
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=mgjRIfMKwP8. Trevligt tittande!

Om du kollar på ostarna finns det symboler som anger vilka grönsaker som passar bäst till vilken ost.Om man får en viss ost så får man ta grönsaken som hör till. Får man grönsaken får man bara äta grönsaken.
Citera
2014-07-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
Jag hatar Telia reklamen om nån tjej som ska "komma ut ur garderoben" riktigt vidrig jävla reklam, man ryser nästan till av förskräckelse av hur många hjärnceller som förbrukades när den ideen kom fram. Det har inte heller någonting med Telia som företag att göra heller. Den är bland top 5 sämsta reklamerna jag sett i hela livet.

Pissreklam jag hatar den över allt annat, men den ligger väl rätt i tiden enligt södermalmsborna, tjejer ska slicka fitta och gubbar ska suga kuk.
Citera
2014-07-10, 23:00
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basschaser32
Pissreklam jag hatar den över allt annat, men den ligger väl rätt i tiden enligt södermalmsborna, tjejer ska slicka fitta och gubbar ska suga kuk.

det jag hatar mest i reklamen är nog "jag orkar inte längre"

vadå orkar inte lägre?? ska hon ta livet av sig alltså? för att hon inte vågar komma ut med att hon gillar att äta heltäckningsmatta, år 2014? så jävla idiotiskt!!
Citera
2014-07-10, 23:02
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Den förbannade coca cola reklamen med hunden. Avskyvärd! Och vem döper sin hund Bobby?

Expekt, bara för att dom i ena sekunden säger att du får tillbaka hela din insättning (med betoning på hela) för att i nästa sekund säga hela din insättning upp till tusen kronor. Dessutom kan du spela på vad du vill och vart du vill med deras app. Är det så? Verkligen? Idioter.
Citera
2014-07-10, 23:03
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
det jag hatar mest i reklamen är nog "jag orkar inte längre"

vadå orkar inte lägre?? ska hon ta livet av sig alltså? för att hon inte vågar komma ut med att hon gillar att äta heltäckningsmatta, år 2014? så jävla idiotiskt!!

Komma ut på JOBBET dessutom! Vad fan har dom med ens sexuella läggning att göra?
Citera
2014-07-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Tänkte PRECIS just det där när den dök upp för femtielfte gången. Varför just arbetsplatsen? Hur många ggr kan hon få den där frågan egentligen? Jävla lättkränkta nolla och död åt dom som skapat skiten.

Jag toppar med Lidl´s skitreklamer där dom bygger upp en hel restaurang för att övertyga en människa om att dom minsann säljer bra grejer. Visst, en stjärnkock, prisdumpning och den lilla procent av deras skitsortiment som faktiskt är bra betyder inte att dom säljer kvalitet. För att inte tala om deras restaurang Dill som visserligen gick hem hos matsnobbarna på twitter men fan så uselt så man spyr.
Och Max nya reklam, tog det verkligen 7(!!!) år att få fram ett nytt strips? Imponerande research avdelning ni har. Och vem fan säger pommfritt idag? Dessutom låter det verkligen knaster-torrt när dom äter.

Nu var den på igen. Total meltdown.
Citera
2014-07-12, 10:07
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Ja?? Potätguld???
Måste fråga vad karln med potätgull heter, jag känner igen honom men kommer inte på något namn.
Citera
2014-07-12, 16:51
Medlem
ms_crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Måste fråga vad karln med potätgull heter, jag känner igen honom men kommer inte på något namn.
Den är verkligen vidrig. Har fått mig att sluta gilla "världens bästa husse"
Att det finns hipster typer som får betalt för att "skapa" dylika kräkmedel är makalöst
Citera
2014-07-12, 18:33
Medlem
en av "fadder " stackars afrika osv. En svensk unge ska säga :"bli fadder idag". men det låter "bli fadder iblah ".. fa van!
Citera
2014-07-13, 13:28
Medlem
Jag röstar på Max och deras reklamfilm där dom glorifierar sina "crispy fries" som ett resultat av 7 års forskning.

Mest för att en polare som jobbar på Max som talade om för mig att man egentligen bytte potatissort för att det var billigare än deras förra.
Citera
2014-07-13, 14:30
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotashi
Jag röstar på Max och deras reklamfilm där dom glorifierar sina "crispy fries" som ett resultat av 7 års forskning.

Mest för att en polare som jobbar på Max som talade om för mig att man egentligen bytte potatissort för att det var billigare än deras förra.
Katastrofal reklamfilm. Byter kanal så fort den dyker upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in